loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود اهنگ میخوام عادت کنم بهت شری ام,    دانلود اهنگ شری ام به نام عادت,    دانلود آهنگ شری ام عاشقی کن,    دانلو

حسین بازدید : 331 جمعه 20 مهر 1397


,   
,    دانلود اهنگ میخوام عادت کنم بهت شری ام
,    دانلود اهنگ شری ام به نام عادت
,    دانلود آهنگ شری ام عاشقی کن
,    دانلود اهنگ شری ام اینم از تو
,    دانلود آهنگ شری ام یکی مثل من
,    دانلود آهنگ جدید شری ام عادت
,    دانلود اهنگ میخوام عادت کنم بهت میخوام قلبم پیشت باشه
,    نرو بمون نرو بمون میخوام بهت عادت کنم
,    متن اهنگ شری ام عادت

,   

بگو دوسم داری تو بذار که من باور کنم نرو بمون نرو بمون میخوام بهت عادت کنم
بمون بذار با خنده هات بگیره جون باز این تنم نرو بمون نرو بمون بری تو درجا میشکنم
میخوام عادت کنم بهت میخوام قلبم پیشت باشه میره از بین این قلبم بعد تو نمیشم من عاشق

http://behtaraneh.ir/

بمون برات من قصه میگم خستم از بس نشنیدم بمون بهت وابستم و میخوام بگیری دستمو
بمون برات من قصه میگم هر شب خستم از بس که نشنیدم اشکم در اومده بازم
بی طاقتم حالم نمیشم و نمیارم بی تو من طاقت
میخوام عادت کنم بهت میخوام قلبم پیشت باشه میره از بین این قلبم بعد تو نمیشم من عاشق

 

 

*درخواستی کاربران Net *

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

... با سلام خدمت کاربر گرامی ... طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز ... خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی... تو سایت بذاریم برا همین اگه امکان داره آهنگ های دیگه ای درخواست بدین







برچسب ها دانلود اهنگ میخوام عادت کنم بهت شری ام دانلود اهنگ شری ام به نام عادت دانلود آهنگ شری ام عاشقی کن دانلود اهنگ شری ام اینم از تو دانلود آهنگ شری ام یکی مثل من دانلود آهنگ جدید شری ام عادت دانلود اهنگ میخوام عادت کنم بهت میخوام قلبم پیشت باشه نرو بمون نرو بمون میخوام بهت عادت کنم متن اهنگ شری ام عادت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو