loading...

آهنگ گلچین

آهنگ سیلوانا مهرداد نیویورک  کاشکی میشد کاشکی میشد کاشکی میشدبمونی بمونیکاشکی میشدکاشکی میشدکاشکی میشدکاشکی میشدعمرمو مدیون تو ام سیلواناعاشق و مجنون تو ام سیلواناخودت میدونی که عزیز منیتو ع

حسین بازدید : 55 چهارشنبه 17 مرداد 1397


آهنگ سیلوانا مهرداد نیویورک
 
 کاشکی میشد کاشکی میشد کاشکی میشد
بمونی بمونی

کاشکی میشد
کاشکی میشد
کاشکی میشد
کاشکی میشد


عمرمو مدیون تو ام سیلوانا
عاشق و مجنون تو ام سیلوانا
خودت میدونی که عزیز منی
تو عشق و رویا همه چیز منی
تو بهترین ستاره بهشتی
عشق و امیدو واسه من نوشتی
نوشتی نوشتی

ستاره آسمونی همدم و همزبونی


راز دلمو میدونی
کاشکی میشد که پیش من بمونی
کاشکی میشد بمونی
عمرمو مدیون تو ام سیلوانا
عاشق و مجنون تو ام سیلوانا

کاشکی میشد
کاشکی میشد

وقتی که من غرق میشدم تو دریا 
تنها تو بودی تو تموم دنیا 
پریدی و منو نجاتم دادی
آب حیاتم دادی
چه لحظه های با شکوه به روزگارم دادی
عاشقونه تو منو نجاتم دادی

ستاره آسمونی همدم و همزبونی
راز دلمو میدونی
کاشکی میشد که پیش من بمونی
کاشکی میشد بمونی
عمرمو مدیون تو ام سیلوانا
عاشق و مجنون تو ام سیلوانا

کاشکی میشد
کاشکی میشد

عمرمو مدیون تو ام سیلوانا
عاشق و مجنون تو ام سیلوانا
خودت میدونی که عزیز منی
تو عشق و رویا همه چیز منی
تو بهترین ستاره بهشتی
عشق و امیدو واسه من نوشتی
نوشتی نوشتی

ستاره آسمونی همدم و همزبونی
راز دلمو میدونی
کاشکی میشد که پیش من بمونی
کاشکی میشد بمونی
عمرمو مدیون تو ام سیلوانا
عاشق و مجنون تو ام سیلوانا







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو