loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ بهت خوش میگذره بی من,    دانلود اهنگ چجوری میتونی بی من تو دستاشو بگیری,    چطوری دیوونه بهت خوش میگذره,    ریمیکس چطوری دی

حسین بازدید : 77 دوشنبه 24 تیر 1398



,    دانلود اهنگ بهت خوش میگذره بی من
,    دانلود اهنگ چجوری میتونی بی من تو دستاشو بگیری
,    چطوری دیوونه بهت خوش میگذره
,    ریمیکس چطوری دیوونه
,    دانلود موزیک ویدیو محمدرضا گلزار چطوری دیوونه
,    دانلود ریمیکس اهنگ چطوری دیوونه
,    دانلوداهنگ چجوری میتونی بی من تودستاشوبگیری
,    اهنگ محمدرضا گلزار لعنتی
,    متن چطوری دیوونه

,   

https://www.bibakmusic.com

متن آهنگ چطوری دیوونه از محمدرضا

چطوری دیوونه بهت خوش میگذره بی من یا نه

چطوری تونستی نباشم تو بری بی رحم با من

چطوری تا کردی رها کردی منو نامردی

چطوری دل کندی ول کردی منو دلتنگی

چجوری روت میشه اسمم بیاد جایی نمیری

چجوری می تونی بی من تو دستاشو بگیری

یجوری بالمو بستی برام نمونده پرواز

چجوری فکر میکردم که دل تو مثل دریاست

چجوری روت میشه اسمم بیاد جایی نمیری

چجوری می تونی بی من تو دستاشو بگیری

یجوری بالمو بستی برام نمونده پرواز

Chetori Balamo Basti Baram Namoonde Parvaz

چجوری فکر میکردم که دل تو مثل دریاست

Chetori Fekr Mikardam Del To Daryast

ترانه چطوری دیوونه از محمدرضا گلزار

چجوری میتونی بی من تو باشی

چجوری می تونی از من جدا شی

چطور طاقت آوردی تو بی من

چطوره قلب سنگی تو بی رحم

چجوری روت میشه اسمم بیاد جایی نمیری

چجوری می تونی بی من تو دستاشو بگیری

یجوری بالمو بستی برام نمونده پرواز

چجوری فکر میکردم که دل تو مثل دریاست

چجوری روت میشه اسمم بیاد جایی نمیری

چجوری می تونی بی من تو دستاشو بگیری

یجوری بالمو بستی برام نمونده پرواز

Chetori Balamo Basti Baram Namoonde Parvaz

چجوری فکر میکردم که دل تو مثل دریاست

Chetori Fekr Mikardam Del To Daryast







برچسب ها دانلود اهنگ بهت خوش میگذره بی من دانلود اهنگ چجوری میتونی بی من تو دستاشو بگیری چطوری دیوونه بهت خوش میگذره ریمیکس چطوری دیوونه دانلود موزیک ویدیو محمدرضا گلزار چطوری دیوونه دانلود ریمیکس اهنگ چطوری دیوونه دانلوداهنگ چجوری میتونی بی من تودستاشوبگیری اهنگ محمدرضا گلزار لعنتی متن چطوری دیوونه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو