loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ ما که عمری دنیای هم بودیم,    دانلود اهنگ غروبا احسان حق شناس,    دانلود اهنگ با لبخند چشاش ببین دیوونه شدم,    جدیدترین آه

حسین بازدید : 21 چهارشنبه 13 آذر 1398


,    دانلود اهنگ ما که عمری دنیای هم بودیم
,    دانلود اهنگ غروبا احسان حق شناس
,    دانلود اهنگ با لبخند چشاش ببین دیوونه شدم
,    جدیدترین آهنگ احسان حق شناس
,    دانلود اهنگ این سکوت پر درده که منو دیوونه کرده
,   
,   

https://nicmusic.net/1396/12/madari/

متن آهنگ سعید طامهری مادری

 

عاشقم باش وقت ویرون شدن نیست

عاشقم باش تنهایی حق من نیست

مثل ابری توی مشت کویرم

بی تو باید قبل بارون بمیرم

غم گلومو بی تو محکم گرفته

بچگی نیست خیلی گریم گرفته

سخته سقفه رویاهام ویروون شه

فردا دنیام با طوفان هم خون شه

سخته سقفه رویاهام ویروون شه

فردا دنیام با طوفان هم خون شه

♫♫♫

ما که عمری دنیای هم بودیم

هم من هم تو دور از هم نابودیم

هم من هم تو دور از هم نابودیم

ای ماه روشن چشمام میسوزن

تنهام نذار بارون نم نم من خاک تشنم

تنهام نذار

سخته سقفه رویاهام ویروون شه

فردا دنیام با طوفان هم خون شه

سخته سقفه رویاهام ویروون شه

فردا دنیام با طوفان هم خون شه

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ ما که عمری دنیای هم بودیم دانلود اهنگ غروبا احسان حق شناس دانلود اهنگ با لبخند چشاش ببین دیوونه شدم جدیدترین آهنگ احسان حق شناس دانلود اهنگ این سکوت پر درده که منو دیوونه کرده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو