loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ دیوونگی از تو دی جی سروش و اس جی ترکبهونه ی تو مرده تو قلبم باید تو پاییز بی تو بگردماینجا واسه من تنهاییم نیست مرگ من میشه مرگی بی معنیفکرم تو اون لحظه جا موند چشمام بر در خیره واموند نیومدم

حسین بازدید : 25 چهارشنبه 02 مرداد 1398




متن آهنگ دیوونگی از تو دی جی سروش و اس جی ترک

بهونه ی تو مرده تو قلبم باید تو پاییز بی تو بگردم

اینجا واسه من تنهاییم نیست مرگ من میشه مرگی بی معنی

فکرم تو اون لحظه جا موند چشمام بر در خیره واموند نیومدم با تو

قسمت که تنها بشم من تا تو قلبت جا نشم من


دیونگی از تو نیومدم با تو ، دیوونگی از توست

فکرم تو اون لحظه جا موند چشمام بر در خیره وا موند نیومدم با تو

قسمت که تنها بشم من تا تو قلبت جا نشم من

دیونگی از تو نیومدم با تو ، دیوونگی از توست







منبع نیوسانگ










برچسب ها دانلود آهنگ دیوونگی از تو دی جی سروش و اس جی ترک با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید دانلود ریمیکس دیوونگی از تو دی جی سروش و اس جی ترک دانلود آهنگ دانلود آهنگ دیوونگی از تو دی جی سروش و اس جی ترک با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید دیوونگی از تو دی جی سروش و اس جی ترک متن آهنگ دیوونگی از تو دی جی سروش و اس جی ترک دانلود آهنگ دیوونگی از تو دی جی سروش و اس جی ترک کد آهنگ پیشواز دیوونگی از تو دی جی سروش و اس جی ترک همراه اول کد آهنگ پیشواز دیوونگی از تو دی جی سروش و اس جی ترک ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو