loading...

آهنگ گلچین

قبله ی جانیجان جهانیجلوه ی عشق و جوانیدر نگهت دیدمکعبه ی عشقمکوی تو باشدپرتو روی تو باشدپرتو امیدممن نفس آن دمجلوه ی کوکبروی تو باشد هر شب جلوه ی ناهیدمگو چه بسازمبا دل غافلگر تو نبخشیدی دلجان به تو

حسین بازدید : 17 یکشنبه 14 اردیبهشت 1399


قبله ی جانی
جان جهانی
جلوه ی عشق و جوانی
در نگهت دیدم

کعبه ی عشقم
کوی تو باشد
پرتو روی تو باشد
پرتو امیدم

من نفس آن دم
جلوه ی کوکب
روی تو باشد هر شب


جلوه ی ناهیدم

گو چه بسازم
با دل غافل
گر تو نبخشیدی دل
جان به تو بخشیدم


***

تو شمع محفل منی
دل منی دل منی
بهشت جان فزا تویی تو

به دستت اختیار من
امید من قرار من
اگر چه بی وفا تویی تو

جلوه ی شام سیاهم
صبح بناگوشت
گرمی عشق جهان در
گرمی آغوشت

***

تیره چون موی خود روز و روزگار من مکن
از کنارم مرو چون خزان بهار من مکن
تیره چون موی خود روز و روزگار من مکن
از کنارم مرو چون خزان بهار من مکن

***

بر آتشم ای زندگی تو نشاندی
به حسرتم ای عاشقی تو کشاندی
افسانه شدم

نشاندیم در فرقت و ننشستی
به ماتمم اشکی ز دل نفشاندی
دیوانه شدم

***

تو شمع محفل منی
دل منی دل منی
بهشت جان فزا تویی تو

به دستت اختیار من
امید من قرار من
اگر چه بی وفا تویی تو







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو