loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ برگرد از پیمان عباس زاده برگرد نگو دلت به دوری عادت کرد به خاطر گذشتمون برگردچجوری میشه اینو باور کرد که نتونی که نمونیوقتی از دوریمون گریت نمیگره یعنی برای هردومون دیرهوقتی دلت بهونه میگیره

حسین بازدید : 57 چهارشنبه 16 مرداد 1398
متن آهنگ برگرد از پیمان عباس زاده

برگرد نگو دلت به دوری عادت کرد به خاطر گذشتمون برگرد
چجوری میشه اینو باور کرد که نتونی که نمونی
وقتی از دوریمون گریت نمیگره یعنی برای هردومون دیره
وقتی دلت بهونه میگیره نمیتونی که بمونی

چجوری شد که انقدر با خودت با قلب من سردی
چکار کردم که اینجوری ازم دلگیر و پر دردی
تو هر راهی بگی رفتم تو هر کاری بگی کردم
چقدر خواهش کنم تا تو به این دیوونه برگردی

تکست آهنگ برگرد از پیمان عباس زاده


من چجوری کم ‌نیارم دست تو دست کی بذارم
با نبودنت کنارم حرف دارم، من چجوری کم ‌نیارم
دست تو دست کی بذارم با نبودنت کنارم حرف دارم

چجوری شد که انقدر با خودت با قلب من سردی
چکار کردم که اینجوری ازم دلگیر و پر دردی
تو هر راهی بگی رفتم تو هر کاری بگی کردم
چقدر خواهش کنم تا تو به این دیوونه برگردی


منبع  balmusic.ir








برچسب ها متن آهنگ پیمان عباس زاده به نام برگرد دانلود آهنگ جدید پیمان عباس زاده به نام برگرد لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز پیمان عباس زاده به نام برگرد برای ایرانسل دانلود آهنگ پیمان عباس زاده به نام برگرد دانلود آهنگ دانلود آهنگ پیمان عباس زاده به نام برگرد با کیفیت 320 دانلود ریمیکس پیمان عباس زاده به نام برگرد دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ بی کلام پیمان عباس زاده به نام برگرد کد آهنگ پیشواز پیمان عباس زاده به نام برگرد برای همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو