loading...

آهنگ گلچین

,    متن آهنگ علی اصحابی عشق من,    دانلود آهنگ عشق من علی اصحابی و یوسف وهاب,    دانلود آهنگ عشق من بیا برگرد دوباره,    دانلود اهنگ عشقه م

حسین بازدید : 73 یکشنبه 08 اردیبهشت 1398



,    متن آهنگ علی اصحابی عشق من
,    دانلود آهنگ عشق من علی اصحابی و یوسف وهاب
,    دانلود آهنگ عشق من بیا برگرد دوباره
,    دانلود اهنگ عشقه من بیا برگرد علی اصحابی
,    اهنگ عشق من بیا برگرد دوباره
,    دانلوداهنگ عشق من بیا برگرد تنهایی خیلی سخته
,    دانلود آهنگ عشق من از علی اصحابی با کیفیت 320
,    علی اصحابی+یوسف رضا+وهاب+عشق من 1
,    دانلود آهنگ علی اصحابی عشق من 2

,   

 

عشق من بیا برگرد تنهایی خیلی سخته نه نمیشه

عشق من دوست دارم من بی تو خیلی سخته نه نمیشه

نمیتونم بی تو باشم شدم سرگشته و حیرون

بدون تو پیر قصه ام اسیرم گوشه زندون

عشق من

عشق من بیا برگرد تنهایی خیلی سخته نه نمیشه

متن شعر و ترانه علي اصحابي بنام عشق من

عشق من دوست دارم من بی تو خیلی سخته نه نمیشه

عشق من

عشق من

کجا رفتی کجا هستی نمیگیری خبر از من

به کی دل دادی اینجوری که هستی بی خبر از من

غم حرفات پر از خالی توو پیچوندن چه باحالی

تو قول عاشقی دادی منو تنها نمیذاری

کی بوده که دزدیده قلب تورو از تو چنگم چیزی بگو

کی بوده که قاپیده عشقم را از کنارم چیزی بگو

زبون بازی نکن بازم نپیچونم نخندونم

خیال کردی که من خوابم نمیبینم نمیدونم

عشق من بیا برگرد من بی تو خیلی سخته نه نمیشه

عشق من دوستت دارم تنهایی خیلی سخته نه نمیشه

ی بوده که دزدیده قلب تورو از تو چنگم چیزی بگو

کی بوده که قاپیده عشقم را از کنارم چیزی بگو

 

https://newsong.ir

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب

 







برچسب ها متن آهنگ علی اصحابی عشق من دانلود آهنگ عشق من علی اصحابی و یوسف وهاب دانلود آهنگ عشق من بیا برگرد دوباره دانلود اهنگ عشقه من بیا برگرد علی اصحابی اهنگ عشق من بیا برگرد دوباره دانلوداهنگ عشق من بیا برگرد تنهایی خیلی سخته دانلود آهنگ عشق من از علی اصحابی با کیفیت 320 علی اصحابی+یوسف رضا+وهاب+عشق من 1 دانلود آهنگ علی اصحابی عشق من 2
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو