loading...

آهنگ گلچین

آهنگ عاشقتما امیر علی,متن ترانه عاشقتما امیر علی ,دانلود آهنگ عاشقتما امیر علی,دانلود موزیک ویدیو عاشقتما امیر علی,دانلود ترانه عاشقتما امیر علی,ljk Hik\' [ndn,ت

حسین بازدید : 77 چهارشنبه 27 بهمن 1395



متن آهنگ عاشقتما امیر علی www.xni3e.ir
Lyrics Music Amir Ali Asheghetama
متن آهنگ عاشقتما امیر علی
ترانه و شعر آهنگ عاشقتما امیر علی
وقتی که نیستی درگیره خونه در و دیوار میگیره بهونه نمیدونم چبکار کردی تو با این دله دیوونه
عاشقتما آهای آدما یه نفر اینجا دیوونست یکی که واسه رسیدن به عشقش دنباله بهونست
دلواپسم نذار خسته شدم از تکرار تو که میدونی دوست دارم پس سر به سرم نذار
آخ دلم تنگ شده بیا دیوونتم نگو چرا
تو همه دنیای منی تو رو دوست دارم دوست دارمت به خدا
تکست آهنگ عاشقتما امیر علی
من تو رو دوست دارم اینجا بی تو تاریکه نگاه کن عشقت کرد با دلم یه کاری که


دیگه هیشکی نمیتونه پا بذاره اینجا تا نباشی مطمئن باش من نمیرم هیچ جا
تو مثله ترانه می مونی واسم هی بخون واسه من تو بخون بازم هی بخون بازم
آخ دلم تنگ شده بیا دیوونتم نگو چرا
تو همه دنیای منی تو رو دوست دارم دوست دارمت به خدا
آخ دلم تنگ شده بیا دیوونتم نگو چرا
تو همه دنیای منی تو رو دوست دارم دوست دارمت به خدا

http://www.faratext.com









برچسب ها آهنگ عاشقتما امیر علی متن ترانه عاشقتما امیر علی دانلود آهنگ عاشقتما امیر علی دانلود موزیک ویدیو عاشقتما امیر علی دانلود ترانه عاشقتما امیر علی ljk Hik' [ndn تکست آهنگ عاشقتما امیر علی کد آهنگ عاشقتما امیر علی کد پیشواز همراه اول عاشقتما امیر علی ljk jvhkiHik' [ndn کد موزیک عاشقتما امیر علی دانلود آهنگ با لینک مستقیم عاشقتما امیر علی دانلود آهنگ عاشقتما امیر علی کیفیت 320 متن آهنگ عاشقتما امیر علی دانلود آهنگ جدید عاشقتما امیر علی بهمن ماه 1395 دانلود آهنگ جدید عاشقتما امیر علی کد آهنگ پیشواز ایرانسل عاشقتما امیر علی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو