loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ دلیل زندگیمی,    دانلود اهنگ تو تنها دلیل زندگیمی,    دانلود آهنگ یه روز نمیبینمت انگاری مریضم با کیفیت 320,    دانلود آهنگ

حسین بازدید : 19 جمعه 09 اسفند 1398







,    دانلود آهنگ دلیل زندگیمی
,    دانلود اهنگ تو تنها دلیل زندگیمی
,    دانلود آهنگ یه روز نمیبینمت انگاری مریضم با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ انگاری مریضم علی عبدالمالکی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ اگه نباشی کم میارم مسعود جلیلیان
,    دانلود اهنگ اگه نباشی کم میارم
,    ریمیکس اهنگ انگاری مریضم
,    یه روز نمیبینمت انگاری مریضم علی عبدالمالکی
,    متن تو تنها دلیل زندگیمی
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

عشق منی تنها دلیل زندگیمی
آرزومی دلم به تو خوشه همه چیمی
عشق منی عمر منی اگه نباشی کم میارم
عاشقتم دار و ندارمی دوست دارم دار و ندارمی دوست دارم
یه روز نمیبینمت انگاری مریضم
حق بده اینقدر عاشقت باشم عزیزم
دست خودم نیست اگه اینجوری میخوامت
تموم دنیام رو میخوام به پات بریزم
یه روز نمیبینمت انگاری مریضم
حق بده اینقدر عاشقت باشم عزیزم
دست خودم نیست اگه اینجوری میخوامت
تموم دنیام رو میخوام به پات بریزم
عشق منی تنها دلیل زندگیمی
آرزومی دلم به تو خوشه همه چیمی
عشق منی عمر منی اگه نباشی کم میارم
عاشقتم دار و ندارمی دوست دارم دار و ندارمی دوست دارم
یه روز نمیبینمت انگاری مریضم
حق بده اینقدر عاشقت باشم عزیزم
دست خودم نیست اگه اینجوری میخوامت
تموم دنیام رو میخوام به پات بریزم
یه روز نمیبینمت انگاری مریضم
حق بده اینقدر عاشقت باشم عزیزم
دست خودم نیست اگه اینجوری میخوامت
تموم دنیام رو میخوام به پات بریزم

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ دلیل زندگیمی دانلود اهنگ تو تنها دلیل زندگیمی دانلود آهنگ یه روز نمیبینمت انگاری مریضم با کیفیت 320 دانلود آهنگ انگاری مریضم علی عبدالمالکی با کیفیت 320 دانلود آهنگ اگه نباشی کم میارم مسعود جلیلیان دانلود اهنگ اگه نباشی کم میارم ریمیکس اهنگ انگاری مریضم یه روز نمیبینمت انگاری مریضم علی عبدالمالکی متن تو تنها دلیل زندگیمی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو