loading...

آهنگ گلچین

تو نامهربونی کردی دل عاشقم شکستقصه گو خسته شد و کتاب قصه مونو بستاولش گلایه کرد اخماشو وا نمی کردهر چی گفتم بمونه به من اعتنا نکردآخه بعد رفتنش کسی من و صدا نکردحتی این ترانه ها درد من و دوا نکردرفتی

حسین بازدید : 65 سه شنبه 21 خرداد 1398


تو نامهربونی کردی دل عاشقم شکست

قصه گو خسته شد و کتاب قصه مونو بست

اولش گلایه کرد اخماشو وا نمی کرد

هر چی گفتم بمونه به من اعتنا نکرد

آخه بعد رفتنش کسی من و صدا نکرد

حتی این ترانه ها درد من و دوا نکرد

رفتی و به غیره تو کسی من و صدا نکرد


حتی این ترانه ها درد من و دوا نکرد

هنوزم منتظرم بعده یه عمر جدایی

هنوزم دوستت دارم با همه بی وفایی

هنوزم کنج دلم یه جوری خونه داری

می دونی چشم به راهتم آخه بگو کجایی ؟







برچسب ها کد پیشواز همراه اول تو نامهربونی کردی دل عاشقم شکست دانلود آهنگ تو نامهربونی کردی دل عاشقم شکست با کیفیت 320 دانلود ریمیکس تو نامهربونی کردی دل عاشقم شکست دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ عاشقانه کد پیشواز ایرانسل تو نامهربونی کردی دل عاشقم شکست متن آهنگ تو نامهربونی کردی دل عاشقم شکست دانلود آهنگ بیکلام تو نامهربونی کردی دل عاشقم شکست دانلود آهنگ تو نامهربونی کردی دل عاشقم شکست دانلود آهنگ جدید Download New Music دانلود آهنگ جدید خرداد ماه 1398 دانلود آهنگ احساسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو