loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ چرا غزل بدون ساز نمیشه,    دانلود اهنگ هر زندانی بی زندانی نمیشه,    دانلود اهنگ هر زندان بی زندانی نمیشه از علی براتی,   

حسین بازدید : 346 شنبه 03 شهریور 1397


,    دانلود آهنگ چرا غزل بدون ساز نمیشه
,    دانلود اهنگ هر زندانی بی زندانی نمیشه
,    دانلود اهنگ هر زندان بی زندانی نمیشه از علی براتی
,    دانلود اهنگ هر زندان بی زندانی نمینه
,    دانلود اهنگ علی براتی خدا زندانیم
,    دانلود هر زندان بی زندانی نمیشه
,    دانلود اهنگ زندونی از رکسانا
,    علی براتی هر زندان بی زندانی نمیشه
,    آهنگ های علی براتی زندانی

http://nakaman.net/39573/%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AE%D8%AF%D8%A7-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85-%D8%A8%DB%8C-%D9%85%D9%84%D8%A7%D9%82%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%85-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7.html

 

دانلود آهنگ غمگین زندانی (خدا زندانیم بی ملاقاتیم) علی براتی     

متن آهنگ

هر زندان بی زندانی نمیشه 

هر زندان بی زندانی نمیشه

شعرو غزل بدون ساز نمیشه

شعرو غزل بدون ساز نمیشه

هوای پرو پرواز نمیشه

غریبی که محرم راز نمیشه

خدا زندانیم بی ملاقتیم

خدا زندانیم بی ملاقتیم

بی گناه تا پای دار حکم ابدیم

بی گناه تا پای دار حکم ابدیم

شدم تو این زندون غم گرفتار

شدم تو این زندون غم گرفتار

هرشب میرم تا پای چوبه ی دار

حال هر روز من شده همین که

حال هر روز من شده همین که

بشمارم من میله های زندان

بشمارم من میله هــــای زندان

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ چرا غزل بدون ساز نمیشه دانلود اهنگ هر زندانی بی زندانی نمیشه دانلود اهنگ هر زندان بی زندانی نمیشه از علی براتی دانلود اهنگ هر زندان بی زندانی نمینه دانلود اهنگ علی براتی خدا زندانیم دانلود هر زندان بی زندانی نمیشه دانلود اهنگ زندونی از رکسانا علی براتی هر زندان بی زندانی نمیشه آهنگ های علی براتی زندانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو