loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ میثم ابراهیمی چی شد عوض شدی,    کلیپ میثم ابراهیمی چی شد که عوض شدی,    چی شد که عوض شدی میثم ابراهیمی,  &nb

حسین بازدید : 17 چهارشنبه 15 آبان 1398


,   
,    دانلود آهنگ میثم ابراهیمی چی شد عوض شدی
,    کلیپ میثم ابراهیمی چی شد که عوض شدی
,    چی شد که عوض شدی میثم ابراهیمی
,    چی شد که عوض شدی هوروش بند
,    دانلود اهنگ به خودت قسم که سخته یادت از یادم نرفته
,    میثم ابراهیمی عوض شدی ترس منه
,    چی شد که عوض شدی سحر
,    دانلود آهنگ چی شد که عوض شدی از سحر
,    لعنتی از تو دلم برو

http://tabamusic.com/%D9%85%DB%8C%D8%AB%D9%85-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85%DB%8C-%DA%86%DB%8C-%D8%B4%D8%AF-%DA%A9%D9%87-%D8%B9%D9%88%D8%B6-%D8%B4%D8%AF%DB%8C/

متن آهنگ چی شد که عوض شدی میثم ابراهیمی

به خودت قسم که سخته یادت از یادم نرفته
یه جوری رفتی که گیجم بسه دیگه آخه بی رحم
با چی من عوض کنم تو رو لعنتی از تو دلم برو
خوب تونستی دق بدی منو چی شد که عوض شدی یهو
تو اگه منو نخوای بگو کجا برم یادگاریامونو به کی نشون بدم
هر جا هر کی بعد تو سراغتو گرفت الکی بخندمو یه سر تکون بدم
تو اگه منو نخوای بگو کجا برم یادگاریامونو به کی نشون بدم
هر جا هر کی بعد تو سراغتو گرفت الکی بخندمو یه سر تکون بدم

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی چی شد که عوض شدی

انگار یه خوابه این روز و شبام آخ چقدر ساده رفتی بی هوا
با چی من عوض کنم تو رو لعنتی از تو دلم برو
خوب تونستی دق بدی منو چی شد که عوض شدی یهو
تو اگه منو نخوای بگو کجا برم یادگاریامونو به کی نشون بدم
هر جا هر کی بعد تو سراغتو گرفت الکی بخندمو یه سر تکون بدم
تو اگه منو نخوای بگو کجا برم یادگاریامونو به کی نشون بدم
هر جا هر کی بعد تو سراغتو گرفت الکی بخندمو یه سر تکون بدم
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

به خودت قسم که سخته یادت از یادم نرفته میثم ابراهیمی

 







برچسب ها دانلود آهنگ میثم ابراهیمی چی شد عوض شدی کلیپ میثم ابراهیمی چی شد که عوض شدی چی شد که عوض شدی میثم ابراهیمی چی شد که عوض شدی هوروش بند دانلود اهنگ به خودت قسم که سخته یادت از یادم نرفته میثم ابراهیمی عوض شدی ترس منه چی شد که عوض شدی سحر دانلود آهنگ چی شد که عوض شدی از سحر لعنتی از تو دلم برو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو