loading...

آهنگ گلچین

  X دانلود آهنگ mp3 ایوان بند مهرو X دانلود آهنگ ایوان بند مهرو X کد آهنگ پیشواز ایوان بند مهرو X دانلود آهنگ محلی X ایوان بند مهرو X دانلود اهنگ قدیمی ایوان بند مه

حسین بازدید : 21 دوشنبه 28 بهمن 1398

 

X دانلود آهنگ mp3 ایوان بند مهرو X دانلود آهنگ ایوان بند مهرو X کد آهنگ پیشواز ایوان بند مهرو X دانلود آهنگ محلی X ایوان بند مهرو X دانلود اهنگ قدیمی ایوان بند مهرو X متن آهنگ ایوان بند مهرو X دانلود آهنگ زیبای ایوان بند مهرو X دانلود آهنگ X دانلود آهنگ جدید ایوان بند مهرو X کد پیشواز آهنگ ایوان بند مهرو X Download music X کد پیشواز همراه اول ایوان بند مهرو X متن آهنگ X دانلود آهنگ جدید ایوان بند مهرو با لینک مستقیم X کد پیشواز ایرانسل ایوان بند مهرو X دانلود ریمیکس ایوان بند مهرو X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ بیکلام ایوان بند مهرو X تکست آهنگ ایوان بند مهرو

به تماشای تو یه عمره که عادت کردم عاشقی کردم و انگار عبادت کردم
خواب چشمای تورو دیدم و بیدارم شدم من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم
چشم شهلای تو بدجوری خرابم کرده منو تو عشق تو دیوانه حسابم کرده
دوتا یار که صد بار از هم نمیرنجن عاشق شده ها عشقو که اینجور نمیسنجن
گل اندام گل اندام ای یار گل اندام عجب دلبر مه رویی شدی جان گل اندام
گل اندام گل اندام ای یار گل اندام عجب دلبر مه رویی شدی جان گل اندام

 

 

خوشم با توی تنها ای جانتو قربون دیوونتو از دیوونه بازیاش نترسون
دلم با توی تنها راضی به جنونه تاریخیه این رابطه ای که بین مونه
چشم شهلای تو بدجوری خرابم کرده منو تو عشق تو دیوانه حسابم کرده
دوتا یار که صد بار از هم نمیرنجن عاشق شده ها عشقو که اینجور نمیسنجن
گل اندام گل اندام ای یار گل اندام عجب دلبر مه رویی شدی جان گل اندام
گل اندام گل اندام ای یار گل اندام عجب دلبر مه رویی شدی جان گل اندام

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 ایوان بند مهرو دانلود آهنگ ایوان بند مهرو کد آهنگ پیشواز ایوان بند مهرو دانلود آهنگ محلی ایوان بند مهرو دانلود اهنگ قدیمی ایوان بند مهرو متن آهنگ ایوان بند مهرو دانلود آهنگ زیبای ایوان بند مهرو دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایوان بند مهرو کد پیشواز آهنگ ایوان بند مهرو Download music کد پیشواز همراه اول ایوان بند مهرو متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایوان بند مهرو با لینک مستقیم کد پیشواز ایرانسل ایوان بند مهرو دانلود ریمیکس ایوان بند مهرو دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ بیکلام ایوان بند مهرو تکست آهنگ ایوان بند مهرو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو