loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ mp3 مگه نمیدونی ک میره از دستام,    دانلود آهنگ mp3 مگه نمیدونی چیه که من تنهام,    دانلود اهنگ mp3 شیک ماکان بند ریمیکس,   

حسین بازدید : 101 سه شنبه 08 بهمن 1398


,    دانلود اهنگ mp3 مگه نمیدونی ک میره از دستام
,    دانلود آهنگ mp3 مگه نمیدونی چیه که من تنهام
,    دانلود اهنگ mp3 شیک ماکان بند ریمیکس
,    دانلود آهنگ mp3 شیک ماکان بند سه بعدی
,    ریمیکس اهنگ mp3 شیک ماکان بند
,    مگه نمیدونی که من تنهام
,    ماکان بند شیک ریمیکس
,    دانلود اهنگ mp3 جونمی اره جونمی
,    دانلود اهنگ mp3 جونمی ماکان بند
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

جون چه شیک به هم زده فکر تو این آرامشو آخ چه شیکه واسه موندنت پیشم آماده شو
دل من رفته برات نگیر ازم آمارشو جون بخند بخند که طعمش همیشه باهامه چون♪♪♫♫♪♪♯
جونمی آره جونمی مگه نمیدونی چیه که من تنهام مگه نمیدونی که میره از دستام
این گرما میشم تنها بری میمیرمو
جونمی آره جونمی مگه نمیدونی چیه که من تنهام مگه نمیدونی که میره از دستام
این گرما میشم تنها بری میمیرمو ♪♪♫♫♪♪♯
جون دلم تو بخند جون دلم جاتو گریه میکنم من تو چشماتو ببند جون دلم
خوبه برام میگی تو از عشق و عاشقی کاشکی بخوای تو دلش پیش دلت باشه یکی
جونمی آره جونمی مگه نمیدونی چیه که من تنهام مگه نمیدونی که میره از دستام
این گرما میشم تنها بری میمیرمو ♪♪♫♫♪♪♯
جونمی آره جونمی مگه نمیدونی چیه که من تنهام مگه نمیدونی که میره از دستام
این گرما میشم تنها بری میمیرمو

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 مگه نمیدونی ک میره از دستام دانلود آهنگ mp3 مگه نمیدونی چیه که من تنهام دانلود اهنگ mp3 شیک ماکان بند ریمیکس دانلود آهنگ mp3 شیک ماکان بند سه بعدی ریمیکس اهنگ mp3 شیک ماکان بند مگه نمیدونی که من تنهام ماکان بند شیک ریمیکس دانلود اهنگ mp3 جونمی اره جونمی دانلود اهنگ mp3 جونمی ماکان بند دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو