loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ از حال تو خبری نیست از جانان فکر تو افتاد به سرم کجای این شهرییادته قول دادی به من دوباره برگردیبا اینکه خیلی وقته که منو ولم کردیپس چرا پیدات نمیشه خیلی نامردیدیشب تو رو دیدم توی خوابتعبیرش

حسین بازدید : 65 چهارشنبه 16 مرداد 1398
متن آهنگ از حال تو خبری نیست از جانان

فکر تو افتاد به سرم کجای این شهری
یادته قول دادی به من دوباره برگردی
با اینکه خیلی وقته که منو ولم کردی
پس چرا پیدات نمیشه خیلی نامردی

دیشب تو رو دیدم توی خواب
تعبیرشه این حال خراب
تو که گذشته ات رو انکار میکنی
ولی انگار واسه من نداری جواب

دستامو بگیرو به من بگو، بگو که
حال منو درک میکنی و میمونی پیشم
میدونی بدون چشات دیوونه میشم
بیا قول بده تا تهش میمونی پیشم

تکست آهنگ از حال تو خبری نیست از جانان


منبع  balmusic.ir


دنیام توو نبود چشات بدجوری سیاهه
شک ندارم دنیای من بی تو تباهه
واسه دیدن تو دلم چشم به راهه
از حال تو خبری نیست توی دل من کسی نیست
از تو که حالمو میفهمیدی اثری نیست
بیا منو باور کن خیالمو راحت کن
باورت نمیشه این مرد دیگه ازت عصبی نیست

دستامو بگیرو به من بگو، بگو که
حال منو درک میکنی و میمونی پیشم
میدونی بدون چشات دیوونه میشم
بیا قول بده تا تهش میمونی پیشم

 







برچسب ها متن آهنگ جانان به نام از حال تو خبری نیست دانلود ریمیکس جانان به نام از حال تو خبری نیست دانلود آهنگ جدید جانان به نام از حال تو خبری نیست لینک مستقیم دانلود آهنگ جانان به نام از حال تو خبری نیست دانلود آهنگ بی کلام جانان به نام از حال تو خبری نیست دانلود آهنگ جانان به نام از حال تو خبری نیست با کیفیت 320 دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز جانان به نام از حال تو خبری نیست برای همراه اول کد آهنگ پیشواز جانان به نام از حال تو خبری نیست برای ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو