loading...

آهنگ گلچین

,    متن اهنگ چه ساده باهام بد شد,    کلیپ منو ندید چه ساده باهام بد شد,    متن اهنگ اون میدونست که من خیلی حسودم از ملانی,    میکس منو ندید

حسین بازدید : 35 جمعه 29 فروردین 1399


,    متن اهنگ چه ساده باهام بد شد
,    کلیپ منو ندید چه ساده باهام بد شد
,    متن اهنگ اون میدونست که من خیلی حسودم از ملانی
,    میکس منو ندید چه ساده باهام بد شد
,    دانلودآهنگ منوندیدچه ساده باهام بدشد
,    کلیپ اهنگ منو ندید ساسی
,    بغض منو ندید اشکمو ندید
,    اهنگ ساسی و ملانی عشقت منم
,    متن اهنگ جدید ساسی و ملانی خیالاتی
,    متن آهنگ ساسی و ملانی متاسفانه
,    اهنگ های ساسی و ملانی
,    متن اهنگ بد شده حالم خب بدترم میشه
,    متن اهنگ های ملانی
,    متن آهنگ


متن آهنگ منو ندید

منو ندید چه ساده باهام بد شد از دستم ناراحت شد من خواستم بمونه نشد
اون ندید که چشمام خیس و رفت الان نیستش بدون تو همیشه پاییزه
بازم به من نگاه نکرد و رفت یه غریبه دستش و گرفت و خوشحال بود چی شد حرفامون
چشمای غریبه هولش کرد اون رفت و زیر قولش زد دلم بازم تنها موند

چشمات بی رحمه شاید اون جوری که میخواست نبودم
اون میدونست که من خیلی حسودم عاشق یکی بود که من نبودم
اون ندید که چشمام خیسه و رفت الان نیستش بدون تو همیشه پاییزه
بازم به من نگاه نکرد و رفت یه غریبه دستشو گرفتو خوشحال بود چی شد حرفامون
چشای غریبه هولش کرد اون رفت و زیر قولش زد دلم بازم تنها موند








برچسب ها متن اهنگ چه ساده باهام بد شد کلیپ منو ندید چه ساده باهام بد شد متن اهنگ اون میدونست که من خیلی حسودم از ملانی میکس منو ندید چه ساده باهام بد شد دانلودآهنگ منوندیدچه ساده باهام بدشد کلیپ اهنگ منو ندید ساسی بغض منو ندید اشکمو ندید اهنگ ساسی و ملانی عشقت منم متن اهنگ جدید ساسی و ملانی خیالاتی متن آهنگ ساسی و ملانی متاسفانه اهنگ های ساسی و ملانی متن اهنگ بد شده حالم خب بدترم میشه متن اهنگ های ملانی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو