loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ مرتضی سرمدی خوابتو دیدم نازنین,    دلم گرفته نازنین میلاد سایمون,    دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی 96,    مرتضی سرمدی خوانند

حسین بازدید : 21 یکشنبه 10 آذر 1398


,    دانلود اهنگ مرتضی سرمدی خوابتو دیدم نازنین
,    دلم گرفته نازنین میلاد سایمون
,    دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی 96
,    مرتضی سرمدی خواننده
,    دانلود آهنگ مرتضی سرمدی به نام پدر
,   
,   
,   

https://www.jenabmusic.com/42174/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%AF%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D8%B2%D9%86%DB%8C%D9%86.html

متن آهنگ جدید مرتضی سرمدی نازنین

خوابتو دیدم نازنین بازم دلم هواتو کرد یادم اومد نیستی پیشم دوباره اشکو آه سرد

بخت سیاهم یادم اومد یادم اومد که بی کسم گریه کنم یا نکنم فرقی نمیکنه واسم

دلم گرفته نازنین کاشکی پیشم بودی هنوز دیگه سیاه نمیپوشم شاید که برگردی یه روز

امید برگشتنه تو شاید یه جور توهمه اما خدا میدونه که تو این دلم پر از غمه

شعر آهنگ جدید مرتضی سرمدی نازنین

صدامو میشنوی گلم ببین دلم تنگه برات یادت میاد میگفتی که صدام یه آهنگه برات

حالا فقط از عشقه تو این اشکو آهه یادگار رفتنه تو موندنه من این شده رسم روزگار

همیشه این ساعته روز جلو چشای من بودی برا چی پر زدی آخه تو آسمونا چی دیدی

تو آسمون چی بود که تو رفتی و آتیشم زدی تو دفتر خاطره هام رفتی و خاطره شدی

خوابتو دیدم نازنین بازم دلم هواتو کرد یادم اومد نیستی پیشم دوباره اشکو آه سرد

دلم گرفته نازنین کاشکی پیشم بودی هنوز

دلم گرفته نازنین کاشکی پیشم بودی هنوز

دیگه سیاه نمیپوشم شاید که برگردی یه روز , خوابتو دیدم نازنین

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ مرتضی سرمدی خوابتو دیدم نازنین دلم گرفته نازنین میلاد سایمون دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی 96 مرتضی سرمدی خواننده دانلود آهنگ مرتضی سرمدی به نام پدر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو