loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ جدید تکست نایس آخرین جفت زمین لیلا فروهر ,آخرین جفت زمین لیلا فروهر,دانلود آهنگ آخرین جفت زمین لیلا فروهر فروردین 96 ,کد آهنگ جدید آخرین جفت زمین لی

حسین بازدید : 209 پنجشنبه 24 فروردین 1396

 



آهنگ آخرین جفت زمین لیلا فروهر

 آخرین جفت زمینیم ما دوتا
نفسای واپسینیم ما دوتا
من و تو خوب می تونیم
مثل جنگل سر جامون بمونیم
می تونیم عینهو گیلاس های کال
یه جوری شعر رسیدن بخونیم
من یکی سادگی آبو دارم
با خودم شفای آفتابو دارم
تو یکی شکوه پروازو داری
من یکی مرهم سهرابو دارم
آخرین جفت زمینیم ما دو تا
نفسای واپسینیم ما دو تا
همه بودن من پیشکش تو
گریه هام ارزونی بالش تو
فکر دوست داشتن تو واسه من دلخوشیه

اگه خواستن نباشه زندگی خودکشیه
دست پر شوکت تو سفره شام منه
قصه سیب طلا از رو شاخه چیدنه
زمین از جفت های عاشق خالیه
یا اگه عشقی باشه خیالیه
بذار این خواستن ما همیشه تازه باشه
به تن عاشق ما رختش اندازه باشه
زمین از دیدن ما چه نفس ها کشیده
ببین حتی دست من بوی دستاتو میده
آخرین جفت زمینیم ما دو تا
نفسای واپسینیم ما دو تا




www.iransong.com







برچسب ها دانلود آهنگ جدید تکست نایس آخرین جفت زمین لیلا فروهر آخرین جفت زمین لیلا فروهر دانلود آهنگ آخرین جفت زمین لیلا فروهر فروردین 96 کد آهنگ جدید آخرین جفت زمین لیلا فروهر دانلود آهنگ آخرین جفت زمین لیلا فروهر سایت ایکس نایس کد موزیک آخرین جفت زمین لیلا فروهر کد موزیک جدید آخرین جفت زمین لیلا فروهر متن آهنگ آخرین جفت زمین لیلا فروهر دانلود آهنگ آخرین جفت زمین لیلا فروهر کیفیت عالی متن ترانه آخرین جفت زمین لیلا فروهر آخرین جفت زمین لیلا فروهر کیفیت عالی دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 تکست موزیک آخرین جفت زمین لیلا فروهر دانلود ترانه آخرین جفت زمین لیلا فروهر دانلود آهنگ با لینک مستقیم آخرین جفت زمین لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید آخرین جفت زمین لیلا فروهر کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل آخرین جفت زمین لیلا فروهر Hik' [ndnhd;s khds دانلود موزیک ویدیو آخرین جفت زمین لیلا فروهر تکست آهنگ آخرین جفت زمین لیلا فروهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو