loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ ترکی چوک چوک,    اهنگ ترکی چوک چوک اجتو,    دانلود آهنگ ترکی چوک چوک از ادیس,    دانلود اهنگ جدید edis cok cok,  

حسین بازدید : 337 پنجشنبه 03 مرداد 1398




,    دانلود اهنگ ترکی چوک چوک
,    اهنگ ترکی چوک چوک اجتو
,    دانلود آهنگ ترکی چوک چوک از ادیس
,    دانلود اهنگ جدید edis cok cok
,    دانلود اهنگ ترکیه ای یانینا یانینا آل بنی یانینا
,    دانلود اهنگ ترکی کنا کنا کنا
,    اهنگ چوک چوک از ادیس
,    ترجمه اهنگ cok cok از edis
,    دانلود اهنگ ادیس یالان

 

متن اهنگ Cok Cok چوک چوک :
♪♪♪♪
 
Olsun, kapris yok
Bir de bu yanaktan bam bam bam
Geri aldık baştan
Yine yine yerlere ser beni mindere

Kıyamam sana ben
Tutuşur kül olurum
Sürerim alayı
Savaşır tuş olurum

Yarası hatırlatır bütün dikenleri
Yakışır bir gözyaşın geçersin enleri
Yarası hatırlatır bütün dikenleri
Yakışır bir gözyaşın geçersin enleri

Yanına yanına al beni yanına
Yakışırız ama çok çok
Yanına yanına al beni yanına
Yakışırız ama çok çok
Yanına yanına al beni yanına
Yakışırız ama çok çok
Yanına yanına al beni yanına
Yakışırız ama çok çok

çok, çok
çok, çok
çok, çok

Olsun, kapris yok
Bir de bu yanaktan bam bam bam
Geri aldık baştan
Yine yine yerlere ser beni mindere

Kıyamam sana ben
Tutuşur kül olurum
Sürerim alayı
Savaşır tuş olurum

Yarası hatırlatır bütün dikenleri
Yakışır bir gözyaşın geçersin enleri
Yarası hatırlatır bütün dikenleri
Yakışır bir gözyaşın geçersin enleri

Yanına yanına al beni yanına
Yakışırız ama çok çok
Yanına yanına al beni yanına
Yakışırız ama çok çok
Yanına yanına al beni yanına
Yakışırız ama çok çok
Yanına yanına al beni yanına
Yakışırız ama çok çok çok

çok, çok
çok, çok, çok

Yarası hatırlatır bütün dikenleri
Yakışır bir gözyaşın geçersin enleri

Yanına yanına al beni yanına
Yakışırız ama çok çok
Yanına yanına al beni yanına
Yakışırız ama çok çok
Yanına yanına al beni yanına
Yakışırız ama çok çok
Yanına yanına al beni yanına
Yakışırız ama çok çok

çok, çok
çok, çok
çok, çok 
♪♪♪♪  

svba.ir/

دانلود از لینک مستقیم

دانلود از لینک کمکی 1

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ ترکی چوک چوک اهنگ ترکی چوک چوک اجتو دانلود آهنگ ترکی چوک چوک از ادیس دانلود اهنگ جدید edis cok cok دانلود اهنگ ترکیه ای یانینا یانینا آل بنی یانینا دانلود اهنگ ترکی کنا کنا کنا اهنگ چوک چوک از ادیس ترجمه اهنگ cok cok از edis دانلود اهنگ ادیس یالان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو