loading...

آهنگ گلچین

هنوزم در پی اونم که میشه عاشقش باشم مثل دریای من باشه منم چون قایقش باشم منم چون قایقش باشم هنوزم در پی اونم که میشه عاشقش باشم مثل دریای من باشه منم چون قایقش باشم منم چون قایقش باشم هنوزم در پ

حسین بازدید : 77 چهارشنبه 14 خرداد 1399

هنوزم در پی اونم که میشه عاشقش باشم

مثل دریای من باشه منم چون قایقش باشم

منم چون قایقش باشم

هنوزم در پی اونم که میشه عاشقش باشم

مثل دریای من باشه منم چون قایقش باشم

منم چون قایقش باشم

هنوزم در پی اونم که اشکامو رویه گونم

با اون دستای پر مهرش گل باغو بگه جونم

بگه جونم نکن گریه منم اینجام بزار دستاتو تو دستام

تو احساس منو میخوای منم ای وای تورو میخوام

تو احساس منو میخوای منم ای وای تورو میخوام

هنوزم در پی اونم که میشه عاشقش باشم

مثل دریای من باشه منم چون قایقش باشم

منم چون قایقش باشم

هنوزم در پی اونم که اشکامو رویه گونم

با اون دستای پر مهرش گل باغو بگه جونم

بگه جونم نکن گریه منم اینجام بزار دستاتو تو دستام

تو احساس منو میخوای منم ای وای تورو میخوام

تو احساس منو میخوای منم ای وای تورو میخوام

هنوزم در پی اونم که اشکامو رویه گونم

با اون دستای پر مهرش گل باغو بگه جونم

بگه جونم نکن گریه منم اینجام بزار دستاتو تو دستام

تو احساس منو میخوای منم ای وای تورو میخوام

تو احساس منو میخوای منم ای وای تورو میخوام

دانلود آهنگ هنوزم در پی اونم که اشکامو رویه گونم

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو