loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ همش کار دلم بود,    دانلود اهنگ همش کار دلم بود اون غریبه اشنا شد,    دانلود اهنگ عاشقی کردم که بشی یارم,    دانلود آهنگ عا

حسین بازدید : 61 دوشنبه 25 شهریور 1398



,    دانلود اهنگ همش کار دلم بود
,    دانلود اهنگ همش کار دلم بود اون غریبه اشنا شد
,    دانلود اهنگ عاشقی کردم که بشی یارم
,    دانلود آهنگ عاشقی کردم که بشی یارم ریمیکس
,    دانلود آهنگ دلداده حمید هیراد
,    دانلود اهنگ دلداده پازل بند
,    پازل بند دلداده ریمیکس
,    دانلود آهنگ ای جان جانم جانم
,    دانلود اهنگ جانم جانم ای جان پازل بند

,   

 

https://www.darvishmusic.com/22843/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%A7%D8%B2%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D9%84%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87.html

دانلود آهنگ جدید پازل باند دلداده

 

متن آهنگ جدید پازل باند دلداده

عاشقی کردم که بشی یارم منه مجنون از تو دست بر ندارم
عاشقی کردی که بشم سرمست منه دلداده حواسم پی چشات هست

آتشی دارم تویه این سینه که دلم هر شب تو رو میبینه

آخه دلمو میبری دوباره دله من دل بیقراره هوایی میشم عزیزم سر به سر دلم میذاره
دله دیوونمو میبری هر دم تو شدی دوای دردم خطو نشون کشیدم که دل به دلت ببندم

همش کار دلم بود اون غریبه آشنا شد نمیدونی تو وجودم چه هیاهویی به پا شد
همش کار دلم بود بشم عاشقو سرمست مثه تو دیوونه تر تویه دیوونگیای منه دیوونه مگر هست

جانم جانم ای جان , جان جانم ای جان , جانم جانم ای جان , هی جان جانم ای جان

شعر آهنگ جدید پازل باند دلداده

آتشی دارم تویه این سینه که دلم هر شب تو رو میبینه
آهسته آهسته میای به سمته من پرسون و پرسون وای میپرسی حاله من
من که دیوونمو مجنونمو مستم وای عاشقه دیوونگیای تو هستم جان

عاشقی کردم که بشی یارم منه مجنون از تو دست بر ندارم

همش کار دلم بود اون غریبه آشنا شد نمیدونی تو وجودم چه هیاهویی به پا شد
همش کار دلم بود بشم عاشقو سرمست مثه تو دیوونه تر تویه دیوونگیای منه دیوونه مگر هست

جانم جانم ای جان , جان جانم ای جان , جانم جانم ای جان , هی جان جانم ای جان







برچسب ها دانلود اهنگ همش کار دلم بود دانلود اهنگ همش کار دلم بود اون غریبه اشنا شد دانلود اهنگ عاشقی کردم که بشی یارم دانلود آهنگ عاشقی کردم که بشی یارم ریمیکس دانلود آهنگ دلداده حمید هیراد دانلود اهنگ دلداده پازل بند پازل بند دلداده ریمیکس دانلود آهنگ ای جان جانم جانم دانلود اهنگ جانم جانم ای جان پازل بند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو