loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ یادت بیار مرتضی جوان,    دانلود اهنگ مرتضی جوان تو بیا,    دانلود اهنگ مرتضی جوان زندونی,    تمام آهنگهای مرتضی جوان, 

حسین بازدید : 29 چهارشنبه 21 اسفند 1398


,    دانلود آهنگ یادت بیار مرتضی جوان
,    دانلود اهنگ مرتضی جوان تو بیا
,    دانلود اهنگ مرتضی جوان زندونی
,    تمام آهنگهای مرتضی جوان
,    اهنگ مرتضی جوان دنیا دنیا
,    دانلود اهنگ مرتضی جوان جوونی
,    اهنگ جدید مرتضی جوان غمگین
,    دانلود اهنگ مرتضی جوان روزگار
,    دانلود اهنگ مرتضی جوان خیانت
,    دانلود آهنگ
,   

 

متن آهنگ مرتضی جوان یادت بیار

یادت بیار روزهایی که تنها بودی یادت بیار که خسته از دنیا بودی

نمیدونم چه تار افتاد تو زندگیم دل پر حس ولی تو نالایق بودی

حالا از این جا به بعد میرم پی دل خوشیم♬♯♪♫

فک کنم تنها بهتره میرم♬♯♪♫

میرم که شاید بدونی قدر این قلب عاشق و هرچند عمر من گذشت میرم …

یادت بیار

اینجا یکی دلواپست نشسته بود اینجا یه دل خسته چه داغون خسته بود♬♯♪

نمیدونم چی شد که رنجیده شدی هرچی که بود آخر زندگیم اومد خیلی زود

حالا از اینجا به بعد میرم پی دل خوشیم♬♯♪♫

فک کنم تنها بهتره میرم …

میرم که شاید بدونی قدر این قلب عاشق و هرچند عمر من گذشت میرم …

یادت بیار …

دانلود آهنگ مرتضی جوان یادت بیار با لینک مستقیم

یادت بیار روزهایی که تنها بودی یادت بیار که خسته از دنیا بودی♬♯♪♫

نمیدونم چه تار افتاد تو زندگیم دل پر حس ولی تو نالایق بودی♬♯♪♫

حالا از اینجا به بعد میرم پی دل خوشیم فک کنم تنها بهتره♬♯♪♫

میرم که شاید بدونی قدر این قلب عاشق و هرچند عمر من گذشت میرم …

 

 

دانلود با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو