loading...

آهنگ گلچین

پاتو کردی تویه کفش که میخوام برم چجوری سر کنم من با این دردو غم از من اسرار ولی از تو انکار فقط این منم عاشقمن اما انگار فقط دانلود آهنگ پاتو کردی تویه کفش که میخوام برم از محسن صادقینمیتونی نمی

حسین بازدید : 339 شنبه 21 تیر 1399

پاتو کردی تویه کفش که میخوام برم

چجوری سر کنم من با این دردو غم

از من اسرار ولی از تو انکار فقط

این منم عاشقمن اما انگار فقط

دانلود آهنگ پاتو کردی تویه کفش که میخوام برم از محسن صادقی

نمیتونی نمیتونی که از این دلم بگذری

یهو بی دلیل قلبمو بشکنی

مگه میشه که اسم منو پاک کنی

همه ی خاطره هامون و خاک کنی

هیشکی مهم نیست جز تو واسهی من

فکر داشتن تو شده کار من

خیلی میخوامت من دوست دارم

بیا یه فکری کن واسه این حالم

هیشکی مهم نیست جز تو واسهی من

فکر داشتن تو شده کار من

خیلی میخوامت من دوست دارم

بیا یه فکری کن واسه این حالم

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو