loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ,متن آهنگ دوست داشتنی از دل من  ای كاش نری ,کد آهنگ پیشواز همراه اول دوست داشتنی از دل من  ای كاش نری ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام دوست داشتنی از دل من  ای كاش نری,دانلود آهن

حسین بازدید : 75 پنجشنبه 29 فروردین 1398

متن آهنگ,متن آهنگ دوست داشتنی از دل من  ای كاش نری ,کد آهنگ پیشواز همراه اول دوست داشتنی از دل من  ای كاش نری ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام دوست داشتنی از دل من  ای كاش نری,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دوست داشتنی از دل من  ای كاش نری,دانلود آهنگ دوست داشتنی از دل من  ای كاش نری با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دوست داشتنی از دل من  ای كاش نری ,دانلود آهنگ جدید دوست داشتنی از دل من  ای كاش نری,

 

دانلود اهنگ  دوست داشتنی
از دل من  ای كاش نری
مال خود من باش ولی 
تا آخرشم باش همين
بند بند دلم   
به تو پابنده دلم  
ببين واسه خاطر تو 
از همه كنده دلم
دوست داشتنی

 

 دانلود اهنگ  دوست داشتنی از دل من  ای كاش نری

*درخواستی کاربران*سایت موزیک درخواستی * این آهنگ در ارشیو ما موجوده

برای دریافت آهنگ در تلگرام یا واتس آپ درخواست دهید 09306108990

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها متن آهنگ متن آهنگ دوست داشتنی از دل من ای كاش نری کد آهنگ پیشواز همراه اول دوست داشتنی از دل من ای كاش نری دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام دوست داشتنی از دل من ای كاش نری دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music دوست داشتنی از دل من ای كاش نری دانلود آهنگ دوست داشتنی از دل من ای كاش نری با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل دوست داشتنی از دل من ای كاش نری دانلود آهنگ جدید دوست داشتنی از دل من ای كاش نری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو