loading...

آهنگ گلچین

X دانلود آهنگ شاد X دانلود آهنگ mp3 کوروش توحدی به نام رویای شیرین X دانلود آهنگ کوروش توحدی به نام رویای شیرین بهمراه متن X دانلود ترانه کوروش توحدی به نام رویای شیرین X متن

حسین بازدید : 251 یکشنبه 27 مرداد 1398
X دانلود آهنگ شاد X دانلود آهنگ mp3 کوروش توحدی به نام رویای شیرین X دانلود آهنگ کوروش توحدی به نام رویای شیرین بهمراه متن X دانلود ترانه کوروش توحدی به نام رویای شیرین X متن آهنگ X کد آهنگ پیشواز کوروش توحدی به نام رویای شیرین X کد آهنگ پیشواز کوروش توحدی به نام رویای شیرین همراه اول X دانلود آهنگ غمگین X آکورد آهنگ کوروش توحدی به نام رویای شیرین X شعر آهنگ کوروش توحدی به نام رویای شیرین X دانلود آهنگ جدید کوروش توحدی به نام رویای شیرین X متن آهنگ کوروش توحدی به نام رویای شیرین X دانلود آهنگ زیبای کوروش توحدی به نام رویای شیرین X دانلود آهنگ کمیاب X دانلود آهنگ جدید کوروش توحدی به نام رویای شیرین با لینک مستقیم X کوروش توحدی به نام رویای شیرین X دانلود آهنگ محلی X دانلود آهنگ کوروش توحدی به نام رویای شیرین X تکست آهنگ کوروش توحدی به نام رویای شیرین X دانلود آهنگ عاشقانه X کد آهنگ پیشواز کوروش توحدی به نام رویای شیرین ایرانسل

Download NewSong By Kourosh Tavhodi Called royaye shirin رویای شیرین از کوروش توحدی

 

متن آهنگ رویای شیرین از کوروش توحدی
انقدر حواسم پرت رویای تو میشد
هر کی صدام میزد مثل دیوار بودم
تنها صدای تو توو گوشم پرسه میزد
یه شهر میخوابید و من بیدار بودم

عشقت به رویاهای من انگیزه میداد
دوست داشتنت اندازه ی قلب خودم بود
تنها تو میفهمیدی من حالم خرابه
شب گریه هامم از سر عاشق شدن بود

رویای شیرین منو از من نگیری
تنها دلیل زندگیمی تا همیشه
روی زمین تا اسمون هر جا بگردی
هیشکی برای من شبیه تو نمیشه

تکست آهنگ رویای شیرین از کوروش توحدی


عاشقانه های منو میشنوی وقتی با یادت پیشمی
منو توی رویا با خودت توی حس و حالت میبری
دیوونه میکنی با خنده هات دلمو دنبالت میبری
کاشکی که تو رویاهای من بمونی و هیچ جایی نری

رویای شیرین منو از من نگیری
تنها دلیل زندگیمی تا همیشه
روی زمین تا اسمون هر جا بگردی
هیشکی برای من شبیه تو نمیشه

منبع بالموزیک







برچسب ها دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ mp3 کوروش توحدی به نام رویای شیرین دانلود آهنگ کوروش توحدی به نام رویای شیرین بهمراه متن دانلود ترانه کوروش توحدی به نام رویای شیرین متن آهنگ کد آهنگ پیشواز کوروش توحدی به نام رویای شیرین کد آهنگ پیشواز کوروش توحدی به نام رویای شیرین همراه اول دانلود آهنگ غمگین آکورد آهنگ کوروش توحدی به نام رویای شیرین شعر آهنگ کوروش توحدی به نام رویای شیرین دانلود آهنگ جدید کوروش توحدی به نام رویای شیرین متن آهنگ کوروش توحدی به نام رویای شیرین دانلود آهنگ زیبای کوروش توحدی به نام رویای شیرین دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ جدید کوروش توحدی به نام رویای شیرین با لینک مستقیم کوروش توحدی به نام رویای شیرین دانلود آهنگ محلی دانلود آهنگ کوروش توحدی به نام رویای شیرین تکست آهنگ کوروش توحدی به نام رویای شیرین دانلود آهنگ عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو