loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ زیبای سعید شهروز با نام دلم گرفته دلم گرفته آسمون نمیتونم گریه کنمشکنجه میشم از خودم نمیتونم شکوه کنمانگاری کوه غصه ها رو سینه من اومدهآخ داره باورم میشه خنده به من نیومدهدلم گرفته آسمون از

حسین بازدید : 11 پنجشنبه 14 اسفند 1399

متن آهنگ زیبای سعید شهروز با نام دلم گرفته

دلم گرفته آسمون نمیتونم گریه کنم
شکنجه میشم از خودم نمیتونم شکوه کنم
انگاری کوه غصه ها رو سینه من اومده
آخ داره باورم میشه خنده به من نیومده
دلم گرفته آسمون از خودتم خسته ترم
تو روزگار بی کسی یه عمره که در به درم
دلم گرفته آسمون از خودتم خسته ترم
تو روزگار بی کسی یه عمره که در به درم

دانلود آهنگ و بقیه تکست آهنگ در ادامه مطلب

دلم گرفته آسمون از خودتم خسته ترم

تو روزگار بی کسی یه عمره که در به درم

حتی صدای نفسم میگه که توی قفسم

من واسه آتیش زدنه یه کولبار شب بسم

دلم گرفته آسمون یکم منو حوصله کن

نگو که از این روزگار یه خورده کمتر گله کن

منو به بازی میگیرن عقربه های ساعتم

برگه ی تقویم میکنه لحظه به لحظه لعنتم

آهای زمین یه لحظه تو نفس نزن

نچرخ تا آروم بگیره یه آدم شکسته تن

آهای زمین یه لحظه تو نفس نزن

نچرخ تا آروم بگیره یه آدم شکسته تن

لینک دانلود اهنگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو