loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ یه روزی میاد که من سفیدمو شما سیاه موزیک غمگین گیتاری به همراه متن در سایت قرار گرفت. برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ: یه روزی میاد که من سفیدمو شما سیاه یه روزی

حسین بازدید : 389 سه شنبه 29 مهر 1399

دانلود آهنگ یه روزی میاد که من سفیدمو شما سیاه

موزیک غمگین گیتاری به همراه متن در سایت قرار گرفت.

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ:

یه روزی میاد که من سفیدمو شما سیاه

یه روزی که میمونه از کل من فقط صدام

یه روزی که نشه که باز بشید باز سر پا

معذرت میخوام اگه خوابیدم شما سرپا

دیگه نیست حد و مرزی 

من خوابیدم تو سنگی 

که روش نوشته اسمم 

با یه شعر از مولوی

دیگه نیستم که بخوام بکنم باز بی ادبی

نمیتونم بزنم مشت بشه باز دستام رنگی

دانلود آهنگ با کیفیت 320

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو