loading...

آهنگ گلچین

هوایی در سرم نیست جز هوایش من بمیرم بشم قربون اون چشم سیاوش من بمیرم هوایی در سرم نیست جز هوایش من بمیرم بشم قربون اون چشم سیاهش من بمیرم منو این کوچه ی ویران و من یادش بمیرم نشستم با غم چشمان به

حسین بازدید : 31 یکشنبه 21 اردیبهشت 1399



هوایی در سرم نیست جز هوایش من بمیرم

بشم قربون اون چشم سیاوش من بمیرم

هوایی در سرم نیست جز هوایش من بمیرم

بشم قربون اون چشم سیاهش من بمیرم

منو این کوچه ی ویران و من یادش بمیرم

نشستم با غم چشمان به راهش من بمیرم

منو این کوچه ی ویران و من یادش بمیرم

دانلود آهنگ هوایی در سرم نیست جز هوایش من بمیرم از میثم حسینی

نشستم با غم چشمان به راهش من بمیرم

گذاشته قلب من را زیر پایش من بمیرم

خدایا امشبم کرده هوایش من بمیرم

خدایا امشبم کرده هوایش من بمیرم …

دانلود آهنگ با کیفیت







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو