loading...

آهنگ گلچین

نگاهی از دل مرضیه کیفیت عالی,تکست نایس نگاهی از دل مرضیه ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم نگاهی از دل مرضیه ,کد موزیک نگاهی از دل مرضیه ,دانلود موزیک ویدیو نگاهی از

حسین بازدید : 217 چهارشنبه 16 فروردین 1396



آهنگ نگاهی از دل مرضیه

 با دلدارم رفتم روزی سوی گلستانی
شاید راحت گردم از این رنج پریشانی

پنهان از هر چشمی گاهی شور و شری دارم
می در ساغر وز غم جان بی خبری دارم

بستانی زیبا بود
بشکفته گل ها بود
سر در آغوش هم
سنبل و مینا بود
طرف چمن هر سو
آب روان در جو
با ناله ای همچون
چنگ نکیسا بود

به چنان گلزاری
غرق تماشا بودم


ز طرب سر تا پا
چشم تمنا بودم

عاشق زاری چون من
تا برسد در گلشن
پا و سر از مستی نشناسد
خاصه به طرف جویی
با صنم گل رویی
رنج و غم هستی نشناسد

به دل می گفتم
با خود از این سنبل ها
برم مستانه
که شاید گیرد
رونق ز بوی گل ها
مرا کاشانه

شد بر من نگران
آن زیبا گل من
گفتا دل چو دهی
بر گل های چمن

چو ظاهر بینان
هرگز مده دل از کف
به رنگ و بویی
چرا می بازی
هر دم دل شیدا را
به عشق رویی

صورت ساز از روز ازل
چشمی باطن داده تو را
تا بشناسی با آن
صورت زیبا را

بر آن شدت عمر گران
در گمگشت باغ جهان
کز چشم دل بینی
سیرت گل ها را


http://www.iransong.com/








برچسب ها نگاهی از دل مرضیه کیفیت عالی تکست نایس نگاهی از دل مرضیه دانلود آهنگ با لینک مستقیم نگاهی از دل مرضیه کد موزیک نگاهی از دل مرضیه دانلود موزیک ویدیو نگاهی از دل مرضیه تکست آهنگ نگاهی از دل مرضیه دانلود ترانه نگاهی از دل مرضیه دانلود آهنگ نگاهی از دل مرضیه کیفیت عالی Hik' [ndnhd;s khds کد آهنگ پیشواز ایرانسل نگاهی از دل مرضیه دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید تکست نایس نگاهی از دل مرضیه متن و دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ نگاهی از دل مرضیه فروردین 96 کد موزیک جدید نگاهی از دل مرضیه نگاهی از دل مرضیه کد آهنگ جدید نگاهی از دل مرضیه دانلود آهنگ جدید نگاهی از دل مرضیه کیفیت 320 دانلود آهنگ نگاهی از دل مرضیه سایت ایکس نایس متن آهنگ نگاهی از دل مرضیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو