loading...

آهنگ گلچین

دانلود نوحه نمیدونستم وفا نداره از حمید علیمی متن مداحی نمی دونستم وفا نداره  حالا که دیگه آخر کاره  شما و کوفه خدا نیاره  کوفه مردم آزاره  کینه از علی داره  برگرد جون

حسین بازدید : 31 یکشنبه 02 شهریور 1399

دانلود نوحه نمیدونستم وفا نداره از حمید علیمی

متن مداحی

نمی دونستم وفا نداره 
حالا که دیگه آخر کاره 
شما و کوفه خدا نیاره 

کوفه مردم آزاره 
کینه از علی داره 
برگرد جون شیر خواره 
من شب گردم تو بین راهی 
من بی یارم تو بی سپاهی 

حسین نیا کوفه 

همه ی هستی فدای زینب 
فدای درد و غمای زینب 
دلشوره دارم  برای زینب 
اینجا صد بلا دیدم 
چشمه بی حیا دیدم 
تیر و نیزه ها دیدم 
کوفه آقا در فکر جنگه 
تو هر کوچه بارون سنگه 

من شب گردم تو بین راهی 
من بی یارم تو بی سپاهی 

حسین نیا کوفه 

هر کی تو این شهر به رسیده 
میزنه حرف از سر بریده 
حرف سر تو اینجا پیچیده 

اینجا حرف گهواره ست 
حرف گوش و گوشوار ست 
حرف معجر پاره ست 
می بینم که تو بی پناهی 
تشنه آقا  تو قتلگاهی 

حسین نیا کوفه

منبع ناکامان








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو