loading...

آهنگ گلچین

باور نمیکنم که رسیدم کنار تو باور نمیکنم من و خاک دیار تو یک اربعین گذشته و من پیرتر شدم یک اربعین گذشت و شدم همجوار تو ای حسین عشق منی حسین عشق منی یک اربعین اسیر بلایم بلای عشق یک اربعین دچار فراقم

حسین بازدید : 37 یکشنبه 27 آبان 1397

باور نمیکنم که رسیدم کنار تو
باور نمیکنم من و خاک دیار تو
یک اربعین گذشته و من پیرتر شدم
یک اربعین گذشت و شدم همجوار تو
ای حسین عشق منی حسین عشق منی
یک اربعین اسیر بلایم بلای عشق
یک اربعین دچار فراقم دچار تو
یک اربعین دویده ام و زخم دیده ام
دنبال ناله های یتیمان زار تو
ای حسـین عشـق منـی حسـین عشـق منی
یک اربعین به گریه ی من خنده کرده اند
لبهای قاتلان تو و نیزه دار تو


یک اربعین به جای همه سنگ خورده ام
یک اربعین شده بدنم سنگ سار تو
ای حسـین عشـق منـی حسـین عشـق منـی
یک اربعین به روی سرم شعله ریختند
با معجری که سوخته رسیدم کنار تو
روز تولدم که زدم خنده در برت
باور نداشتم که شوم سوگوار تو
با تیغ و تیر و دشنه تو را بوریا کنند
با سنگ و تازیانه مرا داغدار تو
ای حســین عشـق منـی حسـین عشـق منـی

 

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید







برچسب ها مجید رمضان زاده به نام ای حسین عشق منی گلچین مداحی دانلود نوحه جدید و زیبا دانلود مداحی جدید دانلود نوحه مجید رمضان زاده به نام ای حسین عشق منی مجید رمضان زاده به نام ای حسین عشق منی مداحی شعر مداحی تکست مداحی مجید رمضان زاده به نام ای حسین عشق منی دانلود نوحه زیبا متن مداحی سینه زنی نوحه مجید رمضان زاده به نام ای حسین عشق منی دانلود مداحی سبک مداحی مجید رمضان زاده به نام ای حسین عشق منی متن مداحی مجید رمضان زاده به نام ای حسین عشق منی دانلود مداحی مجید رمضان زاده به نام ای حسین عشق منی شعر مداحی مجید رمضان زاده به نام ای حسین عشق منی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو