loading...

آهنگ گلچین

,    متن اهنگ بیزار امین و امید,    امین و امید همین بسه,    اکورد اهنگ بیزار امین و امید,    دانلود اهنگ همین بسه از امین و امید, &nbs

حسین بازدید : 47 جمعه 23 اسفند 1398


,    متن اهنگ بیزار امین و امید
,    امین و امید همین بسه
,    اکورد اهنگ بیزار امین و امید
,    دانلود اهنگ همین بسه از امین و امید
,    اهنگ غمگین امین و امید
,    موزیک ویدیو قاطعانه امین و امید
,    از وقتی که تو رفتی دنیام تیره و تاره
,    متن اهنگ
,   

متن آهنگ امین و امید بیزار
تو چیزی نمیفهمی از حسی که باهامه
من موندم تکو تنها تنهایی تو فردامه
ازوقتی که تو رفتی دنیام تیره و تاره
تنها شدم و بازم دلم هواتو داره
من اونم که همیشه غمو غصه هاش بیشماره
کسی که حتی بعد تو روزاش تکرار میشه و از دنیا بیزاره
من اونم که همیشه غمو غصه هاش بیشماره
کسی که حتی بعد تو روزاش تکرار میشه و از دنیا بیزاره تو چیزی نمیدونی از این حال داغونم
کاش یادم بره زودی هرچی که از تو میدونم
جای من اگه بودی از غصه تو میمردی
یک لحظه فقط فک کن این زخمو تو میخوردی
من اونم که همیشه غمو غصه هاش بیشماره
کسی که حتی بعد تو روزاش تکرار میشه و از دنیا بیزاره
من اونم که همیشه غمو غصه هاش بیشماره
کسی که حتی بعد تو روزاش تکرار میشه و از دنیا بیزاره







برچسب ها متن اهنگ بیزار امین و امید امین و امید همین بسه اکورد اهنگ بیزار امین و امید دانلود اهنگ همین بسه از امین و امید اهنگ غمگین امین و امید موزیک ویدیو قاطعانه امین و امید از وقتی که تو رفتی دنیام تیره و تاره متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو