loading...

آهنگ گلچین

دانلود موزیک ویدیو بانو برو قاسم افشار,متن ترانه بانو برو قاسم افشار ,ljk Hik\' [ndn,دانلود آهنگ بانو برو قاسم افشار,کد آهنگ بانو برو قاسم افشار,دانلود آهنگ جدید

حسین بازدید : 151 شنبه 30 بهمن 1395


متن آهنگ بانو برو قاسم افشار www.xni3e.ir
Lyrics Music Ghasem Afshar Banoo Boro
متن آهنگ بانو برو قاسم افشار
ترانه و شعر آهنگ بانو برو قاسم افشار
پاییز مثه مرگه وقتی که دستای من از دست تو دوره
بارون پشته پنجره داره این خاطرات سرد و میشوره
جونی نمونده تویه دستامو برگا هنوز از شاخه میریزن
حتی دی و مرداد و فروردین بی تو مثه روزای پاییزن مثه پاییزن
بانو برو من هم سرم گرمه سرگرمه شورشهای پی در پی
آره یه روز خوبی تو راهه اما نمیدونم کجا و کی
بانو برو من هم سرم گرمه سرگرمه شورشهای پی در پی


آره یه روز خوبی تو راهه اما نمیدونم کجا و کی
تکست آهنگ بانو برو قاسم افشار
پاییز مثله مرگه وقتی که بارون داره آهسته میباره
اینجا کنار نم نمه بارون دستای من دستاتو کم داره
جونی نمونده تویه دستامو این زندگی بی تو غم انگیزه
تنها رفیقم رد پاهاته اینجا تمومه سال پاییز پاییزه
بانو برو من هم سرم گرمه سرگرمه شورشهای پی در پی
آره یه روز خوبی تو راهه اما نمیدونم کجا و کی
بانو برو من هم سرم گرمه سرگرمه شورشهای پی در پی
آره یه روز خوبی تو راهه اما نمیدونم کجا و کی
**



http://www.faratext.com/














برچسب ها دانلود موزیک ویدیو بانو برو قاسم افشار متن ترانه بانو برو قاسم افشار ljk Hik' [ndn دانلود آهنگ بانو برو قاسم افشار کد آهنگ بانو برو قاسم افشار دانلود آهنگ جدید بانو برو قاسم افشار بهمن ماه 1395 آهنگ بانو برو قاسم افشار دانلود آهنگ با لینک مستقیم بانو برو قاسم افشار متن آهنگ بانو برو قاسم افشار کد پیشواز همراه اول بانو برو قاسم افشار تکست آهنگ بانو برو قاسم افشار کد موزیک بانو برو قاسم افشار دانلود آهنگ جدید بانو برو قاسم افشار دانلود ترانه بانو برو قاسم افشار ljk jvhkiHik' [ndn کد آهنگ پیشواز ایرانسل بانو برو قاسم افشار دانلود آهنگ بانو برو قاسم افشار کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو