loading...

آهنگ گلچین

,    ,    متن و تکست اهنگ پیام ترک خروس بازاری,    متن و تکست اهنگ پیام تورک دوستوم,    متن و تکست اهنگ پیام تورک نیفرتیم ارتیر سنه, &n

حسین بازدید : 60 جمعه 20 دی 1398


,   
,    متن و تکست اهنگ پیام ترک خروس بازاری
,    متن و تکست اهنگ پیام تورک دوستوم
,    متن و تکست اهنگ پیام تورک نیفرتیم ارتیر سنه
,    متن و تکست اهنگ پیام تورک یالانچیلار
,    متن و تکست اهنگ پیام تورک حیدر بابا
,    متن و تکست اهنگ پیام تورک ننه
,    فول آلبوم پیام تورک
,    پیام تورک نفرتیم آرتیر سنه
,    اهنگ جدید پیام تورک ننه
,    متن و تکست آهنگ
,   



 

 

ایستیرم کی من یازام قلم سوسور ورق کسیر اللریمی

سنین بو پیستیغینین آغرر رغی

سومورور قلمنن جوهری

آدوی یازمر قلم نیفرتیله کاغاذی جرر

بیر سطیر باشا یتیرمیرم

گابار ادیر اللریمی

هرگجه یاتاندا من من سنه دوهار منه نیفرت

ادیر اوچور باشما

اولمورم من

داها نقدر دوزوم من یا گل آل بوجانی یا چخ یوخولارمننان

راحات بیتیریم

گوجا دونیانی

هرگجه سنین شکیللرین آلر منی منن ورقلیرم

آلبومو دوشور

یادم سوزلین

او گوزلرین باشگاسن سویر ایندی

داها سوزوم یوخ او گوزه

یالانچی چخدی گوزل

قلبیم نقدر دوزه سنین آغلنا بو هجرانا

بسدیر بو قدر پیسدیک

سنی من نجه باغشلایم

نجه سنین دوداخلارن باشگاسنن

دوداخلارنی ایسلاتماغا دوزسون اورک منی دلی ادیب نیفرت اوزان منن قالما بوردا

ایندی آغلم باشی باشم بدنی

هی اینجدیر بیربیرینی

نیفرت نیفرتیم آرتر سنه آما دلی من اولورام

آما دلی.من اولورام

منی دلی ادیب نیفرت اوزان منن قالما بوردا

ایندی آغلم باشی باشم بدنی

هی اینجدیر بیربیرینی

نیفرت نیفرتیم آرتر سنه آما دلی من اولورام

ما دلی من اولورام







برچسب ها متن و تکست اهنگ پیام ترک خروس بازاری متن و تکست اهنگ پیام تورک دوستوم متن و تکست اهنگ پیام تورک نیفرتیم ارتیر سنه متن و تکست اهنگ پیام تورک یالانچیلار متن و تکست اهنگ پیام تورک حیدر بابا متن و تکست اهنگ پیام تورک ننه فول آلبوم پیام تورک پیام تورک نفرتیم آرتیر سنه اهنگ جدید پیام تورک ننه متن و تکست آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو