loading...

آهنگ گلچین

,    ,    متن آهنگ معین راهبر کجایی,    متن تمام آهنگ های معین راهبر,    اهنگ شاد معین راهبر,    متن اهنگ بندری معین راهبر,&n

حسین بازدید : 19 پنجشنبه 15 اسفند 1398


,   
,    متن آهنگ معین راهبر کجایی
,    متن تمام آهنگ های معین راهبر
,    اهنگ شاد معین راهبر
,    متن اهنگ بندری معین راهبر
,    متن اهنگ معین راهبر
,    تمام اهنگهای معین راهبر
,    متن آهنگ غمگین معین راهبر
,    معین راهبر نکس وان
,    اهنگ کجایی ارون افشار
,    متن آهنگ
,   

به سویه تو به شوقه رویه تو

به طرف کوی تو سپیده دم آیم اگر تو را جویم بگو کجایی
نشانه تو گه از زمین گاهی ز آسمان جویم

ببین چه بی پروا ره تو میپویم بگو کجایی

کی رود رخه ماهت از نظرم نظرم به غیر نامت کی نام دگر
اگر تو را جویم حدیثه دل گویم بگو کجایی

اگر تو را جویم حدیثه دل گویم بگو کجایی

به دست تو دادم دله پریشانم دگر چه خواهی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید معین راهبر بنام به سوی تو

♫♫♫♫♫♫

یک دم از خیاله من نمیروی ای غزاله من دگر چه پرسی ز حاله من
تا هستم من اسیر کوی توام در آرزویه توام

اگر تو را جویم حدیثه دل گویم بگو کجایی

به دست تو دادم دله پریشانم دگر چه خواهی

فتاده ام از پا بگو که از جانم دگر چه خواهی

فتاده ام از پا بگو که از جانم دگر چه خواهی







برچسب ها متن آهنگ معین راهبر کجایی متن تمام آهنگ های معین راهبر اهنگ شاد معین راهبر متن اهنگ بندری معین راهبر متن اهنگ معین راهبر تمام اهنگهای معین راهبر متن آهنگ غمگین معین راهبر معین راهبر نکس وان اهنگ کجایی ارون افشار متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو