loading...

آهنگ گلچین

وره یارا دلال آوا زلال سا من هواله بیا ای یار من ای یار مجنون ماه خراسون چرا دور از منی در بند افسون جان زار و هراسون زار و هراسون… ببین عید اومده بلبل زده باز پرچم سر بوم شده در پای چشمه با کرشم

حسین بازدید : 48 یکشنبه 28 اردیبهشت 1399


وره یارا دلال آوا زلال سا من هواله

بیا ای یار من ای یار مجنون ماه خراسون

چرا دور از منی در بند افسون جان زار و هراسون

زار و هراسون…

ببین عید اومده بلبل زده باز پرچم سر بوم

شده در پای چشمه با کرشمه

صد لاله رقصون صد لاله رقصون

بیا ای جان فرهاد بخون با من به فریاد

بیا شیرین زبونم بخون دلها بشن شاد

بیا ای جان فرهاد بخون با من به فریاد

بیا شیرین زبونم بخون دلها بشن شاد


بیا شیرین زبونم بخون دلها بشن شاد

دانلود آهنگ بوکا (بیا ای جان فرهاد) از محسن میرزازاده

وره شیرین دلاله عزیز آواز دلاله

وره قربانه ته کم گلا من جانه ماله

وره شیرین دلاله عزیز آواز دلاله

وره قربانه ته کم گلا من جانه ماله

تویی بالا بلند بوکا بهاره چناره

تویی بالا بلند بوکا بهاره چناره

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو