loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ احسان خواجه امیری باز یه بغضی گلومو گرفته,    دانلود آهنگ کجایی احسان خواجه امیری با کیفیت 320,    آهنگ یه بغضی تو گلو

حسین بازدید : 43 یکشنبه 20 آبان 1397



,   
,    دانلود آهنگ احسان خواجه امیری باز یه بغضی گلومو گرفته
,    دانلود آهنگ کجایی احسان خواجه امیری با کیفیت 320
,    آهنگ یه بغضی تو گلومه
,    دانلود اهنگ یه بغضی تو گلومه
,    دانلود آهنگ جدایی احسان خواجه امیری با کیفیت 320
,    یه بغضی گلومو گرفته رضا صادقی
,    آهنگ چراغ زندگی احسان خواجه امیری
,    دانلود آهنگ احسان خواجه امیری تاوان
,    دانلود آهنگ احسان خواجه امیری بغض

http://nicmusic.net/1393/07/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%AC%D9%87-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D8%AC%D8%A7/

 

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 4.13 مگابایت

» دانلود آهنگ کجایی «

 

 

 

متن آهنگ کجایی احسان خواجه امیری

 

باز یه بغضی گلومو گرفته
باز همون حس درد جدایی
من امروز کجامو تو امروز کجایی
حال تو بدتر از حال من نیست
پشت این گریه خالی شدن نیست
همه درد دنیا یه شب درد من نیست
تو از قبله ی من گرفتی خدا رو
کجایی ببینی یه شب حال ما رو
فقط حال من نیست که غرق عذابه
ببین حال مردم مثه من خرابه
کجایی
باز یه بغضی گلومو گرفته
باز همون حس درد جدایی
من امروز کجامو تو امروز کجایی







برچسب ها دانلود آهنگ احسان خواجه امیری باز یه بغضی گلومو گرفته دانلود آهنگ کجایی احسان خواجه امیری با کیفیت 320 آهنگ یه بغضی تو گلومه دانلود اهنگ یه بغضی تو گلومه دانلود آهنگ جدایی احسان خواجه امیری با کیفیت 320 یه بغضی گلومو گرفته رضا صادقی آهنگ چراغ زندگی احسان خواجه امیری دانلود آهنگ احسان خواجه امیری تاوان دانلود آهنگ احسان خواجه امیری بغض
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو