loading...

آهنگ گلچین

ظاهری سها,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ ظاهری سها با کیفیت 320,Download Music,متن آهنگ ظاهری سها ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ظاهری سها ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام ظاهری سها,دانلود آهنگ

حسین بازدید : 59 چهارشنبه 15 خرداد 1398

ظاهری سها,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ ظاهری سها با کیفیت 320,Download Music,متن آهنگ ظاهری سها ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ظاهری سها ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام ظاهری سها,دانلود آهنگ جدید ظاهری سها,کد آهنگ پیشواز همراه اول ظاهری سها ,

متن آهنگ ظاهری سها

Lyrics Music Saha Zaheri

متن آهنگ ظاهری سها

ترانه و شعر آهنگ ظاهری سها

یادته صد بار گفتم بهت نرو با کی میجنگی کشته این عادتت منو
با خودم میگم چی به بادش داد کی تحمل کرد همه چی رو کی یادش داد

حالم خیلی بده تو خیالم نمیتونم از تو بگذرم و ظاهری خوشحالم
با من هر کی میشینه میفهمه یه مدتِ دیگه از نبودن تو ریخته پر و بالم


حالم خیلی بده تو خیالم نمیتونم از تو بگذرم و ظاهری خوشحالم
با من هر کی میشینه میفهمه یه مدتِ دیگه از نبودن تو ریخته پر و بالم

تکست آهنگ ظاهری سها

وای نذار بد شه دلت هیچ وقت با منی که
تو رو کم داشت بی احساس دلت ای کاش منو با زخمه زبوناش جا نمیذاشت

حالم خیلی بده تو خیالم نمیتونم از تو بگذرم و ظاهری خوشحالم
با من هر کی میشینه میفهمه یه مدتِ دیگه از نبودن تو ریخته پر و بالم

حالم خیلی بده تو خیالم نمیتونم از تو بگذرم و ظاهری خوشحالم
با من هر کی میشینه میفهمه یه مدتِ دیگه از نبودن تو ریخته پر و بالم

**







https://www.faratext.com







برچسب ها ظاهری سها دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ دانلود آهنگ ظاهری سها با کیفیت 320 Download Music متن آهنگ ظاهری سها کد آهنگ پیشواز ایرانسل ظاهری سها متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام ظاهری سها دانلود آهنگ جدید ظاهری سها کد آهنگ پیشواز همراه اول ظاهری سها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو