loading...

آهنگ گلچین

,    متن آهنگ فرشاد آزادی عشق اجباری,    اهنگ فرشاد ازادی عشق و حال,    آهنگ جدید فرشاد آزادی نگم احساسمو,    فرشاد آزادی عاشقتم,  

حسین بازدید : 87 یکشنبه 18 اسفند 1398


,    متن آهنگ فرشاد آزادی عشق اجباری
,    اهنگ فرشاد ازادی عشق و حال
,    آهنگ جدید فرشاد آزادی نگم احساسمو
,    فرشاد آزادی عاشقتم
,    متن آهنگ بغض فرشاد آزادی
,    متن اهنگ فرشاد ازادی خیانت
,    متن آهنگ فرشاد آزادی کجایی
,    آهنگ عشق اجاره ای
,    موزیک ویدیو فرشاد ازادی عشق اجباری
,    متن آهنگ

 

چویلت بسایدن و ریو کسی که عاشق چوت بی

چشماتو بستی به روی کسی که عاشق چشمات بود
چویلت بسایدن و ریو کسی که عشق واقعیت بی

چشماتو بستی به روی کسی که عشق واقعیت بود

عاشقت بی…

عاشقت بود…
و ناو قلب کی تو خود جا کردی

تو قلب کی خودتو جا کردی
مه و فکر تو بیم و تو و فکر کی؟

من به فکر تو بودم و تو به فکر کی
مه ثابت کردم کردم که دنیام بیدن 

من ثابت کردم که دنیام بودی
ولی تو مه و هیچ کردید و چیدن

ولی تو من رو نابود کردی و رفتی
دی حسی نیرم و عشق اجباریت

دیگه احساسی ندارم به این عشق اجباریت
دی ارای مه مهم نیه جای خالیت

دیگه برام مهم نیست جای خالیت
نه دی اسمم بار نه دی اسمت تیه رم

نه دیگه اسمم رو بیار و نه اسمت رو میارم
نه کارت گردم بو نه کارت دیرم

نه با من کاری داشته باش و نه با تو کاری دارم

عشق یعنی زیوخ و درد 

عشق یعنی رنج و درد
یعنی آه سرد بکیشیتو بی خور بید و ای دنیا

یعنی آه سرد کشیدن و بی خبر باشی از دنیا
عشق یعنی در و در

عشق یعنی آوارگی
یعنی دس و سر بید و واگذاری بکیدنه خدا

یعنی سرکاری و یعنی واگذارش کنی به خدا
دل و دلی بسام من و پای وسام چه ساده گرد دل مه بازی کرد

دل به دل تو دادم و فادار بودم اما چه ساده با دلم بازی کردی
من و خدا ارای من مرد کسی که عمری وابستم کرد

به خدا  مرد برای من کسی که عمری وابستم کرد
دی حسی نیرم و عشق اجباریت

دیگه احساسی ندارم به این عشق اجباریت
دی ارای مه مهم نیه جای خالیت

دیگه برام مهم نیست جای خالیت
نه دی اسمم بار نه دی اسمت تیارم

نه دیگه اسمم رو بیار و نه اسمت رو میارم
نه کارت گردم بو نه کارت دیرم

نه با من کاری داشته باش و نه با تو کاری دارم







برچسب ها متن آهنگ فرشاد آزادی عشق اجباری اهنگ فرشاد ازادی عشق و حال آهنگ جدید فرشاد آزادی نگم احساسمو فرشاد آزادی عاشقتم متن آهنگ بغض فرشاد آزادی متن اهنگ فرشاد ازادی خیانت متن آهنگ فرشاد آزادی کجایی آهنگ عشق اجاره ای موزیک ویدیو فرشاد ازادی عشق اجباری متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو