loading...

آهنگ گلچین

,    ,    متن آلبوم علیرضا قربانی جدید,    متن آلبوم فروغ علیرضا قربانی,    متن آلبوم فروغ علیرضا قربانی ,    متن رایگان آلبو

حسین بازدید : 67 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398


,   
,    متن آلبوم علیرضا قربانی جدید
,    متن آلبوم فروغ علیرضا قربانی
,    متن آلبوم فروغ علیرضا قربانی
,    متن رایگان آلبوم فروغ علیرضا قربانی
,    متن آلبوم فروغ علیرضا قربانی 
,    متن آهنگ جدید علیرضا قربانی
,    متن فول آلبوم فروغ علیرضا قربانی
,    متن آلبوم سودایی علیرضا قربانی
,    متن آلبوم ایران علیرضا قربانی 

آن دخت پری وار که ایران من است

پیدا و نهان بر سر پیمان من است

هم نیست ولی نهفته در جان من است

هم هست ولی دور ز دامان من است

آن دخت پری وار که ایران من است

پیدا و نهان بر سر پیمان من است

ایران

ایران

ای ایران

ای ایران

 

http://text20.ir







برچسب ها متن آلبوم علیرضا قربانی جدید متن آلبوم فروغ علیرضا قربانی متن رایگان آلبوم فروغ علیرضا قربانی متن آهنگ جدید علیرضا قربانی متن فول آلبوم فروغ علیرضا قربانی متن آلبوم سودایی علیرضا قربانی متن آلبوم ایران علیرضا قربانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو