دانلود آهنگ ایرج خواجه امیری و امیر احسان فدایی صبح بخیر ایران

Download Music Iraj Khaje Amiri And Amir Ehsan Fadaei Sobh Bekheyr Iran

آهنگ ایرج خواجه امیری و امیر احسان فدایی بنام صبح بخیر ایران

صبح بخیر ایران سلامت میکنم

عشق پاکم را به نامت میکنم

دانلود آهنگ ایرج خواجه امیری و امیر احسان فدایی صبح بخیر ایران

 

متن آهنگ صبح بخیر ایران از ایرج خواجه امیری و امیر احسان فدایی

صبح بخیر ایران سلامت میکنم

sobh bekheyr iran salamat mikonam

عشق پاکم را به نامت میکنم

eshghe pakam ra be namat mikonam

ای وطن دینی و هم ایمان من

ey vatan dinio ham imane man

ای الفبای دلم ایران من

ey alefbaye delam irane man

صبح بخیر ایران سلامت میکنم

sobh bekheyr iran salamat mikonam

عشق پاکم را به نامت میکنم

eshghe pakam ra be namat mikonam

ای وطن دینی و هم ایمان من

ey vatan dinio ham imane man

ای الفبای دلم ایران من

ey alefbaye delam irane man

خاک تو آرامگاه عاشقان ای میهنم

نام تو ماند همیشه جاودان ای میهنم

عشق من ایران من پاینده باد

ای برایم جان و تن پاینده باد

سرزمین نامدارانی دلیر ایران زمین

مهد مردانی هماره شیر ایران زمین

صبح بخیر ایران سلامت میکنم

sobh bekheyr iran salamat mikonam

عشق پاکم را به نامت میکنم

eshghe pakam ra be namat mikonam

ای وطن دینی و هم ایمان من

ey vatan dinio ham imane man

ای الفبای دلم ایران من

ey alefbaye delam irane man

صبح بخیر ایران سلامت میکنم

sobh bekheyr iran salamat mikonam

عشق پاکم را به نامت میکنم

eshghe pakam ra be namat mikonam

ای وطن دینی و هم ایمان من

ey vatan dinio ham imane man

ای الفبای دلم ایران من

ey alefbaye delam irane man

ترانه آهنگ صبح بخیر ایران از ایرج خواجه امیری و امیر احسان فدایی

صبح بخیر ایران سلامت میکنم

sobh bekheyr iran salamat mikonam

عشق پاکم را به نامت میکنم

eshghe pakam ra be namat mikonam

ای وطن دینی و هم ایمان من

ey vatan dinio ham imane man

ای الفبای دلم ایران من

ey alefbaye delam irane man

صبح بخیر ایران سلامت میکنم

sobh bekheyr iran salamat mikonam

عشق پاکم را به نامت میکنم

eshghe pakam ra be namat mikonam

ای وطن دینی و هم ایمان من

ey vatan dinio ham imane man

ای الفبای دلم ایران من

ey alefbaye delam irane man