loading...

آهنگ گلچین

    دانلود آهنگ دو تایی از میثم ابراهیمی برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ دوتایی از میثم ابراهیمی: یکی یک دونه ای واسم دلم هی تنگ میشه واست اگه ترکم کنی جونم هیچی ا

حسین بازدید : 322 چهارشنبه 14 اسفند 1398

 

 

دانلود آهنگ دو تایی از میثم ابراهیمی

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ دوتایی از میثم ابراهیمی:

یکی یک دونه ای واسم دلم هی تنگ میشه واست
اگه ترکم کنی جونم هیچی از من نمیمونه
سنگ رو سنگ بند نمیمونه این آدم دل نگرونه
تو که هستی همه چی هست نمیخوام هیشکی بمونه
بذار جون بگیرم کنار تو دوتاییمون یکی بشیم

 

 
بخندی آروم بگیرم بدون هم جایی نریم من و تو باز دیوونه یشم
بذار جون بگیرم کنار تو دوتاییمون یکی بشیم
بخندی آروم بگیرم بدون هم جایی نریم من و تو باز دیوونه یشم

احساس قشنگ این رابطه من بی عقلو آدم کرد
روزای اولمون یادته که نگات قلبمو پر پر کرد
بذار جون بگیرم کنار تو دوتاییمون یکی بشیم
بخندی آروم بگیرم بدون هم جایی نریم من و تو باز دیوونه یشم
بذار جون بگیرم کنار تو دوتاییمون یکی بشیم
بخندی آروم بگیرم بدون هم جایی نریم من و تو باز دیوونه یشم

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:6.19مگابايت

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ سنگ رو سنگ بند نمیمونه این آدم دل نگرونه آهنگ سنگ رو سنگ بند نمیمونه این آدم دل نگرونه سنگ رو سنگ بند نمیمونه این آدم دل نگرونه یکی یکدونه ای واسم دلم هی تنگ میشه واست دانلود آهنگ یکی یکدونه ای واسم دلم هی تنگ میشه واست آهنگ یکی یکدونه ای واسم دلم هی تنگ میشه واست آهنگ اگه ترکم کنی جونم هیچی از من نمیمونه دانلود آهنگ اگه ترکم کنی جونم هیچی از من نمیمونه دانلود آهنگ سنگ رو سنگ بند نمیمونه این ادم دل نگرونه آهنگ سنگ رو سنگ بند نمیمونه این ادم دل نگرونه دانلود آهنگ تو که هستی همه چی هست نمیخوام هیچکی بمونه آهنگ تو که هستی همه چی هست نمیخوام هیچکی بمونه دانلود تو که هستی همه چی هست نمیخوام هیچکی بمونه دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی آهنگ جدید میثم ابراهیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو