loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ مستان همایاین گونه اگر رفتم از این خاک ز من یاد کنیدهر جا که پرنده‌ای بشد در قفس آزاد کنیدهر جا که دلی‌ شکسته دیدید ز غم شاد کنیدهر جا به خرابه‌ای رسیدید آباد کنیداین گونه اگر

حسین بازدید : 153 یکشنبه 05 شهریور 1396




متن آهنگ مستان همای

این گونه اگر رفتم از این خاک ز من یاد کنید

هر جا که پرنده‌ای بشد در قفس آزاد کنید

هر جا که دلی‌ شکسته دیدید ز غم شاد کنید


هر جا به خرابه‌ای رسیدید آباد کنید

این گونه اگر رفتم از این خاک ز من یاد کنید

آن دمکه دو پیمانهپر از باده کنید

آن دم که سریع به مهر و سجاده کنید

یادی هم از این عاشق دلداده کنید

آن دم که دلم در عطسه افتاد کنید

این گونه اگر رفتم از این خاک ز من یاد کنید

در میکده‌ای که باده اندوخته ام

آتشکده‌ای که آتشافروخته ام

نی‌‌ مسجد و نی‌‌ صومعه نی‌‌ کعبه و دیر

در مدرسه که دانش آموخته ام

در گرد هم آیید و مرا شاد کنید




http://musicdlmatn.mihanblog.com












اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو