loading...

آهنگ گلچین

,    متن آهنگ امشب شوری در سر دارم,    متن آهنگ امشب در سر شوری دارم شکیلا ویکی صدا,    امشب در سر شوری دارم شکیلا 320,    متن آهنگ امشب در

حسین بازدید : 25 جمعه 09 اسفند 1398



,    متن آهنگ امشب شوری در سر دارم
,    متن آهنگ امشب در سر شوری دارم شکیلا ویکی صدا
,    امشب در سر شوری دارم شکیلا 320
,    متن آهنگ امشب در سر شوری دارم پروین
,    دانلودآهنگ امشب درسر شوری دارم از شکیلا
,    امشب در سر شوری دارم ستار
,    آهنگ امشب در سر شوری دارم بنان
,    متن آهنگ امشب در سر شوری دارم بنیامین
,    متن امشب در سر شوری دارم شکیلا 320
,    متن اهنگ

امشب در سر شوري دارم
امشب در دل نــوري دارم

باز امشب در اوج آسـمانم
رازي بـاشـــد بـا ستارگانم

امشب يک سر شوق وشورم

 از ايـن عــالــم گــويــي دورم

از شـادي پـر گـيرم کـه رسـم بـه فلک
سرود هستي خوانم در بر حور و ملک

در آسمان ها غوغا فکنم
سبو بريزم ساغر شکنم

امشب يک سر شوق وشورم
از ايـن عــالــم گــويــي دورم

با ماه و پـرويـن سخني گويم
وز روي مه خـود اثـري جويـم
جان يابم زين شبها
مـاه و زهـره را بــه طـرب آرم
از خود بي خبرم     ز شعف دارم
نغمه اي بر لب ها
نغمه اي بر لب ها

امشب يک سر شوق وشورم
از ايـن عــالــم گــويــي دورم

امشب در سر شوري دارم
امشب در دل نــوري دارم

باز امشب در اوج آسـمانم
رازي بـاشـــد بـا ستارگانم

امشب يک سر شوق وشورم

 از ايـن عــالــم گــويــي دورم

امشب يک سر شوق وشورم
از ايـن عــالــم گــويــي دورم

امشب يک سر شوق وشورم







برچسب ها متن آهنگ امشب شوری در سر دارم متن آهنگ امشب در سر شوری دارم شکیلا ویکی صدا امشب در سر شوری دارم شکیلا 320 متن آهنگ امشب در سر شوری دارم پروین دانلودآهنگ امشب درسر شوری دارم از شکیلا امشب در سر شوری دارم ستار آهنگ امشب در سر شوری دارم بنان متن آهنگ امشب در سر شوری دارم بنیامین متن امشب در سر شوری دارم شکیلا 320 متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو