loading...

آهنگ گلچین

    کجایه لحظه هامی تو که هر جارو بگی گشتم به جایه زندگی کردن پیه دیوونگی گشتم , پیه دیوونگی گشتم نگو دل کندن آسونه که من اصا نمیتونم اگه حالمرو میپپرسی جوابش رو نمیدونم , جوابش رو نمیدون

حسین بازدید : 160 پنجشنبه 03 مرداد 1398

 

 

کجایه لحظه هامی تو که هر جارو بگی گشتم
به جایه زندگی کردن پیه دیوونگی گشتم , پیه دیوونگی گشتم

نگو دل کندن آسونه که من اصا نمیتونم
اگه حالمرو میپپرسی جوابش رو نمیدونم , جوابش رو نمیدونم

کجایه زندگیمی تو که من میگردمو نیستی
یه روزی مطمئن بودم پایه حرفات وایمیستی پایه حرفات وایمیستی

تو هرجارو بگی گشتم که شاید باز پیدا شی
به عشقت زنده موندم کاش هنوزم عاشقم باشی
هنوزم عاشقم باشی , هنوزم عاشقم باشی

 

♫♫♫♫♫♫

من از وقتی گمت کردم شبو روزم زمستونه
هوایه هر جا صاف باشه هوایه خونه بارونه , هوایه خونه بارونه

من از وقتی گمت کردم تمام رویاهام گم شد
تو چی میدونی از اونی که قصه اش حرفه مردم شد , که قصه اش حرفه مردم شد

کجایه زندگیمی تو که من میگردمو نیستی
یه روزی مطمئن بودم پایه حرفات وایمیستی پایه حرفات وایمیستی

تو هرجارو بگی گشتم که شاید باز پیدا شی
به عشقت زنده موندم کاش هنوزم عاشقم باشی
هنوزم عاشقم باشی , هنوزم عاشقم باشی

msbmusic.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز کجای زندگیمی تو ایرانسل دانلود آهنگ کجای زندگیمی تو با لینک مستقیم دانلود ریمیکس کجای زندگیمی تو دانلود آهنگ کجای زندگیمی تو متن آهنگ کجای زندگیمی تو دانلود آهنگ کجای زندگیمی تو با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید کجای زندگیمی تو کد آهنگ پیشواز کجای زندگیمی تو همراه اول دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو