loading...

آهنگ گلچین

لحظه به لحظه هرنفس من دارم عاشقت ميشم دارم به هر در ميزنم يه روزي لايقت بشماجازه دادي به تو دل ببندم  تا فهميدي به تو علاقه مندمعشق تو تموم دنيامه ، دنيامو دس هيشکي نميدمبي تو ميميرم اينو مي

حسین بازدید : 269 پنجشنبه 03 آبان 1397

لحظه به لحظه هرنفس من دارم عاشقت ميشم 
دارم به هر در ميزنم يه روزي لايقت بشم

اجازه دادي به تو دل ببندم  
تا فهميدي به تو علاقه مندم

عشق تو تموم دنيامه ، دنيامو دس هيشکي نميدم
بي تو ميميرم اينو ميدوني ،‌واسه اينه از پيشت نميرم

.

.

.دانلود آهنگ ایمان غلامی احساس ریمیکس Remix,دانلود آهنگ ایمان غلامی احساس,دانلود رایگان اهنگ ایمان غلامی احساس,دانلود آهنگ ایمان غلامی احساس کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایمان غلامی احساس,کد آوای انتظار همراه اول ایمان غلامی احساس,اکورد آهنگ ایمان غلامی احساس,متن آهنگ ایمان غلامی احساس,کد آهنگ پیشواز همراه اول ایمان غلامی احساس,

 

 

بي تو ميميرم اينو ميدوني ، ميتوني از چشام اينو بخوني
کليد بختم دست توئه ، ارزومه کنار من بموني 

نه حسي داشتم نه عشق و ميلي 
تو خيلي بامحبتي تو خيلي 

عشق تو تموم دنيامه ، دنيامو دس هيشکي نميدم
بي تو ميميرم اينو ميدوني ،‌واسه اينه از پيشت نميرم

عشق تو تموم دنيامه ، دنيامو دس هيشکي نميدم
بي تو ميميرم اينو ميدوني ،‌واسه اينه از پيشت نميرم

عشق نو تموم دنيامه ...

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ ایمان غلامی احساس ریمیکس Remix دانلود آهنگ ایمان غلامی احساس دانلود رایگان اهنگ ایمان غلامی احساس دانلود آهنگ ایمان غلامی احساس کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایمان غلامی احساس کد آوای انتظار همراه اول ایمان غلامی احساس اکورد آهنگ ایمان غلامی احساس متن آهنگ ایمان غلامی احساس کد آهنگ پیشواز همراه اول ایمان غلامی احساس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو