loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ mp3 فریدون آسرایی چه بی احساس رد میشی,    دانلود اهنگ mp3 فریدون اسرایی و ارمین تو اف ام,    دانلود اهنگ mp3 نیستی از ارمین,  &n

حسین بازدید : 155 چهارشنبه 18 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 فریدون آسرایی چه بی احساس رد میشی
,    دانلود اهنگ mp3 فریدون اسرایی و ارمین تو اف ام
,    دانلود اهنگ mp3 نیستی از ارمین
,    دانلود آهنگ mp3 هنوزم پای تو گیرم
,    اهنگ mp3 هنوزم پای تو گیرم هنوزم روی تو حساسم
,    اهنگ mp3 هنوزم پای تو گیرم ارمین
,    دانلود اهنگ mp3 جدید ارمین به نام پیر شدم
,    دانلود آهنگ mp3 هنوزم پای تو گیرم من یه چند وقته
,    فدای یه تار موت
,    دانلود آهنگ


https://www.jenabmusic.com/23343/music-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%A2%D8%B3%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%D8%A2%D8%B1%D9%85%DB%8C%D9%86-2afm-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DB%8C.html

 

 

متن آهنگ جدید فریدون آسرایی و آرمین 2afm نیستی

چه بی احساس رد میشی چه با احساس میخندی
فقط رو زندگیه من داری چشماتو میبندی
به تو نزدیکتر میشم تو از من دورتر میشی
دارم دیوونه تر میشم داری مغرورتر میشی
هنوزم پایه تو گیرم هنوزم رو تو حساسم
یه کاری با دلم کردی که هیچکیو نمیشناسم
کسی حاله منو جز تو نه میدونه نه می پرسه
نرو میترسم از رفتن تو اینجایی دلم قرصه
نیستی فدایه یه تار موت
به همه میگم یه دوستیه ساده بود
برو و باش به فکر حفظه آبروت
ببینم قد من کی تعصب داره روت
از حاله خراب این روزا نگم برات
خدایی سفره ی دلو اگر برات
وا کنم میبینی منم بد آوردم
راستش تویه نبود تو کم آوردم
ولی تو چقد راحت ولم کردی
بعد تو به هیچکسی دلم گرم نی
با اینکه تو با غرورت له ام کردی
هنوزم دلم میخواد که برگردی

شعر آهنگ جدید فریدون آسرایی و آرمین 2afm نیستی

میگفتی که عاشقم بودی نه میخواستی نه میتونی
تو از من رد شدی ساده تو با هیشکی نمیمونی
هنوزم پایه تو گیرم هنوزم رو تو حساسم
یه کاری با دلم کردی که هیچکیو نمیشناسم
کسی حاله منو جز تو نه میدونه نه می پرسه
نرو میترسم از رفتن تو اینجایی دلم قرصه
ببینم راست بگو خدایی
توام دلت راضیه به این جدایی
منکه اینروزا ایقدر افسردم
که تو هر مدل قرصه بگی دست بردم
نه واسه آرامشم چون باید آماده شم
واسه دوست داشتنی که درگیر تاوانشم
اونم برا کسی که اصن معلوم نی کجاستو

منه ساده دنباله آمارشم
من چشم از تو برنمیداشتم
هیچوقت هیچی واست کم نمیذاشتم
تو سر تا پا همش ایراد بودیو من

رویه نقطه ضعفات دست نمیذاشتم
هنوزم پایه تو گیرم هنوزم رو تو حساسم
یه کاری با دلم کردی که هیچکیو نمیشناسم
کسی حاله منو جز تو نه میدونه نه می پرسه
نرو میترسم از رفتن تو اینجایی دلم قرصه

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 فریدون آسرایی چه بی احساس رد میشی دانلود اهنگ mp3 فریدون اسرایی و ارمین تو اف ام دانلود اهنگ mp3 نیستی از ارمین دانلود آهنگ mp3 هنوزم پای تو گیرم اهنگ mp3 هنوزم پای تو گیرم هنوزم روی تو حساسم اهنگ mp3 هنوزم پای تو گیرم ارمین دانلود اهنگ mp3 جدید ارمین به نام پیر شدم دانلود آهنگ mp3 هنوزم پای تو گیرم من یه چند وقته فدای یه تار موت دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو