loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ سلیقمی سلیقمی تو رفیق شفیقمی برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ X دانلود آهنگ میخوام دورت بگردم با این که الان گیجو شلم X آهنگ میخوام دورت بگردم با این که

حسین بازدید : 139 دوشنبه 12 اسفند 1398

دانلود آهنگ سلیقمی سلیقمی تو رفیق شفیقمی

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ

X دانلود آهنگ میخوام دورت بگردم با این که الان گیجو شلم X آهنگ میخوام دورت بگردم با این که الان گیجو شلم X دانلود آهنگ انقد دیوونت شدم میخوام داد بزنم بلند X آهنگ انقد دیوونت شدم میخوام داد بزنم بلند X دانلود آهنگ میام استقبالت با این دست گل بلند X دانلود آهنگ از دستت هی میکشم میکشم من بالاست دوزم X آهنگ از دستت هی میکشم میکشم من بالاست دوزم X دانلود آهنگ بارون نم نم میزنه دلم واست پر میزنه X آهنگ بارون نم نم میزنه دلم واست پر میزنه X دانلود آهنگ انگاری تو خونه ی قلبم یکی داره سر میزنه X آهنگ انگاری تو خونه ی قلبم یکی داره سر میزنه X دانلود آهنگ سلیقمی سلیقمی تو رفیق شفیقمی X آهنگ سلیقمی سلیقمی تو رفیق شفیقمی X دانلود آهنگ سلیقمی سلیقمی تو رفیق شفیقمی ساسی مانکن X دانلود آهنگ اگه دنیارو بدن بهم بازم تو عزیزمی X آهنگ اگه دنیارو بدن بهم بازم تو عزیزمی X دانلود آهنگ اگه دنیارو بدن بهم بازم تو عزیزمی ساسی مانکن X دانلود آهنگ سلیقمی ساسی مانکن X دانلود آهنگ ساسی مانکن سلیقمی

:

میخوام دورت بگردم با این که الان گیجو شلم

انقد دیوونت شدم میخوام داد بزنم بلند

میام استقبالت با این دست گل بلند

از دستت هی میکشم میکشم من بالاست دوزم

 

بارون نم نم میزنه دلم واست پر میزنه

انگاری تو خونه ی قلبم یکی داره سر میزنه

سلیقمی سلیقمی تو رفیق شفیقمی

اگه دنیارو بدن بهم بازم تو عزیزمی

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:1.05مگابايت

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ میخوام دورت بگردم با این که الان گیجو شلم آهنگ میخوام دورت بگردم با این که الان گیجو شلم دانلود آهنگ انقد دیوونت شدم میخوام داد بزنم بلند آهنگ انقد دیوونت شدم میخوام داد بزنم بلند دانلود آهنگ میام استقبالت با این دست گل بلند دانلود آهنگ از دستت هی میکشم میکشم من بالاست دوزم آهنگ از دستت هی میکشم میکشم من بالاست دوزم دانلود آهنگ بارون نم نم میزنه دلم واست پر میزنه آهنگ بارون نم نم میزنه دلم واست پر میزنه دانلود آهنگ انگاری تو خونه ی قلبم یکی داره سر میزنه آهنگ انگاری تو خونه ی قلبم یکی داره سر میزنه دانلود آهنگ سلیقمی سلیقمی تو رفیق شفیقمی آهنگ سلیقمی سلیقمی تو رفیق شفیقمی دانلود آهنگ سلیقمی سلیقمی تو رفیق شفیقمی ساسی مانکن دانلود آهنگ اگه دنیارو بدن بهم بازم تو عزیزمی آهنگ اگه دنیارو بدن بهم بازم تو عزیزمی دانلود آهنگ اگه دنیارو بدن بهم بازم تو عزیزمی ساسی مانکن دانلود آهنگ سلیقمی ساسی مانکن دانلود آهنگ ساسی مانکن سلیقمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو