loading...

آهنگ گلچین

ایمان غلامی آهنگ زیبای بغض آهنگ زیبای بغض ایمان غلامی متن آهنگ ایمان غلامی متن آهنگ های ایمان غلامی تکست موزیک ایمان غلامی متن ترانه ایمان غلامی دانلود آهنگ های

حسین بازدید : 79 پنجشنبه 03 آبان 1397
ایمان غلامی آهنگ زیبای بغض آهنگ زیبای بغض ایمان غلامی متن آهنگ ایمان غلامی متن آهنگ های ایمان غلامی تکست موزیک ایمان غلامی متن ترانه ایمان غلامی دانلود آهنگ های

بغض

جلوي راهمو نگير اينقد نگو نرو گلم
خدانگهدارت باشه من ديگه رفتني شدم

يه وقت نشيني هرجا بگي دوست نداشتم
رفتم ولي قلبمو پيش تو جا گذاشتم



طاقت نداره دستام درو به روت ببندم
گريه نکن عزيزم يه روزي برميگردم


جلوي راهمو نگير ، اينقده نگو نرو گلم
خدانگهدارت باشه من ديگه رفتني شدم

توي اين روزاي اخر ، چقده گرفته حالم 
ازم نخواه بمونم راهي نمونده واسم

ديگه دارم ميميرم بس ک صدام گرفته 
زمونه اينبارم سهم منو گرفته

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو